Maxicosi bekleding 'dutch sky'

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jo79, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,064
    3,859
    113
    Wie heeft er ervaring met een maxicosi (gewoon, tobi, priori etc.) met de bekleding 'Dutch Sky', wat bestaat uit een blauw ruitje en een soort spijkerstof. Ik vind het erg leuk eruit zien, maar vraag me af of die spijkerstof niet af geeft.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hier heel lang over getwijfeld of ik deze zou nemen.een kennis van me heeft hem ook en ik ben blij toe dat ik het niet gedaan heb hij geeft af niet veel maar wel wat.de bies die ziet er heel snel vies uit.

3. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Geen problemen mee!!

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    I.v.m. spugen en andere vies-wordt-acties hebben wij een hoes over de max cosi heen. Ik ben er blij mee. Dan maakt soort MC niet uit, want dan zie je alleen de hoes!
    Wij hebben verder gewoon een grijs/ zwarte. Kleertjes van de beeb vallen dan lekker op en ze ziet er altijd mooi uit ;)

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    goed om te horen! ik heb nu onze maxicosi zelf bekleed, mèn, wat een klus. dat ga ik niet nog een keer voor het opvolg-stoeltje doen. daarvan wild eik de dutch sky kopen, maar nu twijfel ik door de gemende verhalen.
    ik lees dus even mee of er nog mensen zijn bij wie het afgeeft.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wij hebben deze besteld maar nog niet binnen... Ik hoop dat het meevalt!

7. Lies23

Lies23 Lid

May 18, 2008
    77
    0
    0
    België
    Wij hebben ook deze Maxi-Cosi-bekleding gekozen. Hij staat al wel in huis, maar is dus nog niet gebruikt..

Ik hoop ook dat het meevalt, maar dat zal ik pas weten binnen ongeveer 6 weken...

Nog iemand echt ervaring mee???

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik wilde hem ook graag hebben.
    Maar in de winkel zeiden ze tegen mij dat je dan wel kans hebt dat ie vlugger vies wordt, en dat je er echt alles op ziet.
    Ze hebben er namelijk best veel klachten over gehad.
    Op een gegeven moment gaat hij er een beetje smoezelig uitzien
    Ik baalde want ik vindt hem erg mooi.
    Ik heb nu maar de zwarte gepakt.

Maar zijn er geen leuke losse hoezen verkrijgbaar voor de maxicosi?
    Dat vroeg ik me eigelijk af.

9. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het maakt niet uit welke kleur je neemt hoor op den duur worden ze allemaal een beetje smoezelig. Ik denk dat jij nu de kleur Black reflection heb genomen? Daarbij zie ik vaak dat er rulletjes ontstaan op het zit gedeelte. Dus tja het is altijd wel wat denk ik.

Toevallig gister in de winkel nog gevraagd aan iemand met de mc Dutch sky of ze tevreden was over de bekleding qua afgeven endergelijke, maar dat was niet het geval zei ze.

Share This Page