Mutsaerts style combi kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door germar, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
  2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hoi,

Wij hebben de transporter, dus bijna dezelfde wagen en zijn hier zeer tevreden over. De beeb is er dan nog wel niet maar we oefenen er regelmatig even mee hihi stukje door de woonkamer rijden en in en uitklappen enz.. wij vinden het een super makkelijke wagen en zeer soepel te bedienen, reageerd goed op 1hands besturing. Je keuze moet echt afhangen van wat je zelf aan eisen steld, wij wilde echt een wagen die niet te zwaar was en makkelijk in en uitgeklapt kan worden en ook moest tie erg soepel rijden en dat is deze. Ik denk dus dat de style een goede wagen is maar ga gewoon eens naar zo'n zaak toe en rijd een stukje met een aantal wagens dan voel je vanzelf wat voor jou het prettigst rijd. oh en probeer ze ook in en uit te klappen dat is ook makkelijk dan kan je gelijk zien hoe groot hij is ingeklapt, dit ivm het passen in de kofferruimte.

veel plezier en succes met zoeken.
    Groetjes kim

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Bedankt voor de tip!
    Ik ben van plan om donderdag bij Babydump te gaan kijken... en dan maar ff testen, haha.
    Groetjes

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Deze kinderwagen is een oud modelletje van Mutsy volgens mij. Deze ken ik nog van een paar jaar geleden. En de kleur van de kinderwagen zit ook niet meer in het assortiment. Als ik het goed heb dan is daar de Transporter voor in de plaats gekomen. Wat raar dat ze hem daar nog verkopen, misschien dat ze nog een partij hebben kunnen opkopen ofzo? De prijs is leuk, maar is bijna het zelfde als de transporter het niewe modelletje van mutsaerts en die ligt bijna gelijk met zijn prijs.

5. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Weet jij ook wat het verschil is tussen "het oude model" en de transporter? Of maakt het weinig uit? Neem aan dat er dan verbeteringen zijn.. Hoe heet die transporter precies?

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met de mutsaerts maar ik heb ze bij de babydump zien staan.
    En volgens mij zijn dat best degelijke kinderwagens.
    Ik vindt ze er ook heel mooi uitzien.
    Misschien moet je eens op kieskeurig.nl kijken.
    Daar staat op wat de mensen van de kinderwagen vinden.

7. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi
    Heb op kieskeurig.nl gekeken, maar helaas zit de mutsaerts style combi er niet bij... de transporter wel, maar daar zijn nog geen reviews van..

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik heb deze wagen! een beige. Ik moet zeggen ik ben er heeeel blij mee. hij rijd heel lekker soepel en je kunt hem makkelijk omtoveren tot een buggy. ook de maxicosi kan je er makkelijk opklikken dmv adaptors.

het enige nadeel is is dat hij een beeje breed is (de achterwielen) en dat je niet overal langspast in winkels. Als ik opnieuw zou kiezen zou ik een andere kleur kiezen maargoed..
    Ik ben er dus heel blij mee.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn zus heeft de bugaboo en die zijn helemaal niet zo breed.
    Die kan ook bijna nergens door in de winkels, dat is altijd het probleem in sommige winkels.
    Heel irritant is dat he.

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    zeker, heb al helemaal geen zin meer om de blokker in te gaan :p.
    ben wel eens ergens in gereden.. om later te ontdekken dat ik weer terug moest omdat ik
    er niet doorheen paste..
    daar ga je dan in zijn achteruit :) 8)

11. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi Sakinah,
    Dus jij hebt goede ervaringen met deze kinderwagen? Heb jij ook de combi? Kun jij me verder nog iets vertellen over deze kinderwagen?
    Groetjes

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou moet ik weer even diep in me geheugen graven, maar dacht dat ie zwarte spaken had, dus dan zijn het nog luchtbandjes. De Mutsaerts transporter heeft deze niet meer, maar foam banden deze kun je niet lek lopen. Het frame is wat veranderd. Die is veranderd in een light frame, dus wat lichter als het vorige model.

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb de style en ik vind m geweldig wij hebben echt alles erbij wat erbij te krijgen was dus ook parasol en luiertas klambo en regenkap (2x)... ik heb m in t aquablauw omdat ik m ook voor een eventueel 2e kindje wil gebruiken en ik blauw vrij unisex vind.
    Deze wagen is heel populair en daarom gaat ie er niet uit.. ik vind m ideaal rijden ingeklapt past ie zelfs in me inimini kofferbak, ik vind t eiegnlijk ook wel jammer dat ik er zelf niet in pas :D maar ik vind t een makkelijke en mooie wagen

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Wij hebben de kinderwagen ook en zijn er heel erg blij mee! Gekocht bij Babydump in Beverwijk terwijl we in het noorden van het land wonen. De wagen wordt thuis afgeleverd (gratis!) en komt in twee dozen aan. We kregen er een gratis autostoeltje bij. Dit stoeltje past op de kinderwagen. Wij hebben de aquablauwe versie. De wagen is zeer compact en wij zijn er op gevallen vanwege de prijs, de vele functies (kinderwagen, wandelwagen, autostoeltje past er op), én de twee zwenkwielen voor. Dit was voor ons echt een must. De wielen zijn trouwens van Mutsy dus de kinderwagen zal wel een goedkopere versie van Mutsy zijn. Het is volgens mij absoluut niet zo dat deze wagen een oude versie is. Ik heb ze ook zien staan bij andere babywinkels, maar niet voor deze prijs haha... Wat ideaal is, is dat je de wagen helemaal uit elkaar kunt halen om te vervoeren in de auto. Dit gaat gemakkelijk en de wagen is makkelijk in elkaar te zetten. We hebben de regenkap er ook bij besteld en waren alles bij elkaar iets meer dan €400 kwijt. We zijn zeer tevreden.

Succes met je keuze!

15. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Zo te lezen, is t wel een goede aankoop. Morgen maar eens kijken..
    Die luiertas die je er bij kunt kopen, is die erg praktisch?
    Groetjes

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Geen idee, wij hebben de Hema luiertas. Lekker goedkoop, ruim en past precies bij deze kinderwagen qua kleur.

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij hebben de luiertas erbij genomen (ook aquablauw geweldig die kleur) en er moet wel heel veel inpassen ik heb het regenkapje er ook in en er past makkelijk nog wat luiers doekjes en kleertjes in en dan heb ik nbog wat vakjes leeg dus een fles en voeding ed. kan ook mee. Er zit standaart een verschoningsmatje in. wij waren in totaal 540 kwijt (ook bij babydump beverwijk) maar wij hebben dan het gratis autostoeltje niet genomen maar de safety first omdat die dezelfde kleur is als de wagen. en dan zit dus de luiertas en parasol en alles er ook bij in de kleur en merk van de wagen.
    k heb er nu lime groene dekentje in dat staat echt helemaal geweldig :D

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De tassen van MUtsy kun je heel makkelijk om de duwstang maken met 2 klipjes.

19. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik heb bij babydump ook de mutsy urban rider coffee besteld, vond hem in de winkel erg prettig,makkelijk te wenden door die wielen die je zo makkelijk kan sturen, bovendien is hij makkelijk tot buggy te veranderen en de maxi cose erop is een peuleschil..! Ook het in en uitklappen is makkelijk..zelfs mijn vriend had het in ene keer door..!

Deel Deze Pagina