Tips voor roze-wit-zilver babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by cjpt, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nog een vraagje dan, lees altijd zulke goeie tips op dit forum!

Onze babykamer wordt wit-babyroze-zilver.

Nu ben ik hard op het internet en in de winkels aan het speuren naar de leukste lakensets/ dekens / waskussenhoezen etc in die kleuren. Ook behang zijn we nog niet helemaal uit.

Dus hierbij gooi ik hem hier eens in de groep. Zijn er meiden met een kamertje met zacht roze en heb je tips of weten jullie nog leuke sites e.d.?

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik denk dat je bij verschillende bouwmarkten en kwantum. leen bakker wel behang kan vinden met roze en zilver maar ik denk dat beddengoed wel eens moeilijk kon worden maar dat kan je dan gewoon roze met wit doen? en je kan natuurlijk ook gewoon alles roze met wit maken en dan zilveren spullen (dingen zoals badje en aankleding)

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Behang: Eijffinger
    Accessoires: Bam Bam

Veel succes!
    Liefs, Huimus

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Lichtroze spullen van Koeka zijn erg mooi, vind ik zelf. Ik heb ook de kamer met roze en wit, geen zilver erbij. Maar heb van de wafelcollectie van Koeka wel een en ander aangeschaft.
    Verder heeft Taftan een erg leuk lakentje met hartjes. Moet je maar effe google-en, kom je vanzelf wel tegen.
    En cottonbaby heeft ook lieve lakentjes met roze ruitjes en bloemetjes randje. Maar is vrij prijzig. Je kan ook een wit lakentje bij de hema kopen en aan de bovenzijde zelf met biasband een leuke band erop naaien. Dan kun je bij jou bijvoorbeeld een roze fluweelband combineren met een zilveren band. Of een leuke band met margrietjes-bloemtjes. Allemaal te koop bij een fournituren-winkel of op de markt.

Verder kun je zelf leuke lijstjes maken. Ik heb van stof lijstjes gemaakt met een hartje, verschillende stofjes en biasbandjes gebruikt. Bibelotte verkoopt ook dit soort lijstjes. Maar zelf maken, dan kun je kleurtjes gebruiken die je zelf mooi vind.

Veel plezier met alles uitzoeken!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Bij Gamma hebben ze behand met hartjes relief in lichtroze, met af en toe een zilver hartje erop.... misschien leuk voor 1 muurtje?

Groetjes

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    BamBam heeft leuke spulletjes!

Zilveren muziekdoos in de vorm van een ster etc...

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    www.misslittle.nl daar kun je heel leuk beddengoed laten maken/bestellen.
    En bij prenatal hebben ze een zilverkleurig ledikantje, die hebben wij ook, ze hebben hem ook in het roze en is niet zo heel duur, iets van 175,00 geloof ik.

Bij trendhopper hebben ze hele leuke zilverkleurige opberg mandjes die je op de commode kunt zetten of op het plankje met spulletjes er in. Ik heb een groot formaatje in gebruik als wasmand op de babykamer.

Verder hebben we een leuke goedkope commode op marktplaats gevonden en deze zilver geverfd.

Behang van Pip studio is erg leuk.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bij praxis superzoet roze witte zilveren behang gehaald(streepjes).
    Heb een foto in mijn album geplaatst.
    Is dan wel niet voor een babykamer hier, maar zou er wel voor gebruikt kunnen worden.
    Normaal gesproken lopen de strepen van boven naar beneden, maar omdat het zo'n klein hokje is, vond ik het leuker om de kamer horizontaal te behangen!
    Was maar iets van 12 euro per rol.

9. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik heb ook d ekleuren wit, roze en zilver. Heb van die mooie gekrulde zilveren fotolijstjes opgehangen en allerlei soorten behang in blokken waarvan 1 met zilvere klittertjes over het roze barok behang.

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor de goeie tips meiden! Ga ik zeker wat mee doen!

Share This Page