waar slaap jullie kleine ukkie in? als ik op de forum kijk zijn er volgens mij best veel die de wieg gaan gebruiken
tycho ligt in een ledikant van geboorte af aan al, en s'middags ligt hij vaak even in de kinderwagen dit omdat hij niet meer zoveel wil slapen en ik niet constant naar boven wil lopen om de speen erin te doen
Ik heb neergezet in de wieg. Deze ga ik helemaal opknappen, maar de wieg gaat naar boven op onze kamer..(tot de kraamtijd voorbij is.) T ledikantje staat gewoon in de babykamer (deze wil ik ná de kraamtijd gaan gebruiken) en overdag slaapt de kleine dan in de wandelwagen. (denk ik).
Ons hummeltje slaapt in een Leanderwiegje op onze kamer, en zolang ze er in past blijft ze daar ook in slapen Of papa moet in het nieuwe huis geen gat in het plafond willen boren
Wij gaan eerst een wiegje gebruiken en daarna het ledikant. Even off topic: Sjalleke, bevalt de Leanderwieg? Wij hebben 'm ook. Ben erg benieuwd. Pim
Tijmen slaapt sinds zijn geboorte in een wiegje; daar heeft mijn vriend 31 jaar geleden ook in gelegen De wieg is door mijn schoonouders helemaal opgeknapt! Over een aantal weken willen we hem in een ledikant doen, hebben we al in huis
Wij hebben er voor gekozen om de kleine straks gewoon in het ledikantje te laten slapen. Nu ben ik nog van mening dat ik de kleine niet bij ons op de slaapkamer wil hebben. Vindt ik persoonlijk niet echt nodig... Maar wie weet veranderd dat allemaal nog als de kleine er eenmaal is! Maar tot nu toe: ledikant op eigen slaapkamertje!
Ik heb gekozen anders, ik heb al mijn kinderen bij me in bed gehad de eerste maanden. En nee ik heb nooit bovenop ze gelegen ( die kans is groot als je drinkt of blowt) en dat doe ik niet, en legde de beeb op een aankleedkussen bij me in bed, vond ik makkelijk met de bv.
Wat grappig maisy heb ik nog nooit gehoord Ja wel is dat mensen het 's ochtends doen..doen wij ook.. Maar kon je gewoon slapen dan met zo'n ukkie naast je? Dhani is daar veel te beweeglijk voor..ik zou geen oog dicht doen..durf het ook niet eigenlijk..ik lig wel stil maar mijn vriend niet Maar ff mijn antwoord nu Dhani slaapt vanaf het begin in zn ledikantje op zijn eigen kamer
Ja ik vertrouw mezelf daar 100% in zeker na ik de andere 4 ook zo in bed heb gehad, ik had dan een redelijke nachtrust omdat ik niet aldoor eruit hoefde en de kids gewoon aan kon leggen.
Lotte heeft de eerste 6 weken in haar wiegje bij ons op de kamer geslapen, daarna over naar haar ledikant op haar eigen kamer. Het wiegje kon omgebouwd worden naar bankje en deze staat dan ook als bankje op haar kamer.
overdag slaapt hij vaak beneden in de kinderwagenbak. 's nachts en s avonds ligt hij lekker in zijn eigen ledikantje, vanaf het begin...
ik heb een wiegje opgeknapt, en dat word dus het eerste bedje. later zetten we de ledikant neer waar mijn broer en ik ook in hebben gelegen.
Onze kleine slaapt in een ziekenhuisbedje. Deze hebben wij van iemand kunnen lenen. Het is echt ideaal! Ze blijft erin liggen totdat ze er niet meer inpast en dan gaat ze naar haar ledikantje. Ik vind het ook heerlijk om de kleine 's nachts in mijn buurt te hebben. Overdag rijd ik haar wel eens met bedje en al naar haar eigen kamertje, dan kan ze alvast een beetje wennen. Groetjes, Gina
Ik heb een beetje het wiegje van de Prenatal nageaapt. Misschien ken je het wel die rieten (reis)wieg op een houten onderstel. Ik heb via marktplaats een hele mooie reiswieg van Colorique gekocht en ook weer via marktplaats zo'n houten onderstel, op wieltjes. Hier kan mijn kleintje de eerste maanden in slapen, niet alleen thuis maar ook bij opa en oma want die reiswieg gooi je zo in de auto
Heb die van ons bij Prenatal gekocht, was ook niet eens zo gek duur! Het is een schommelwieg waar je bij het ombouwen naar bankje de schommelpoten (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) er onder uit schroeft en 1 kant van de spijlen weg haalt.