Extra snel sparen met Bambix avondpapje

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door angelbaby, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik kreeg gisteren een e-mail van Nutricia dat je extra kan sparen met Bambix
    Even gekopieerd van de site.

Volle spaarkaart van €5 cadeau!

Bij aankoop van 5 Bambix Avondpapjes kant-en-klaar krijg je tijdelijk een volle spaarkaart van €5 cadeau!

Wat kan je doen met een volle spaarkaart?

Met 1 of meer volle spaarkaarten kun je met korting leuke artikelen bestellen voor jou en je kleintje! Kijk snel op www.nutriciaspaaractie.nl voor het volledige assortiment.

Hoe krijg je een volle spaarkaart?

1. Koop 5 pakjes Bambix Avondpapje kant- en klaar*
    2. Download de coupon hiernaast
    3. Niet of plak de originele kassabon aan deze coupon; je hebt nu een volle spaarkaart die een waarde van 5 euro vertegenwoordigt
    4. Vul je gegevens in op de achterkant van deze spaarkaart en stuur deze naar het vermelde retouradres (dit kan tot 31 december 2010)
    5. Je ontvangt dan binnen 10 werkdagen bestelcodes waarmee je artikelen met korting kunt bestellen op Welkom • Nutricia Spaarprogramma

Op verpakkingen vanaf 17 mei zitten ook nog extra spaarzegels. Dan gaat het dus helemaal snel om een korting bij elkaar te sparen!!! (wel goed naar de verpakking kijken dus of ze er echt al op zitten ;) )

2. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Hai Angelbaby,

Ik heb die mail ook gehad van van Prof. Papjes :p

Ik heb ook even op de site gekeken waarvoor je dan kunt sparen, maar om heel eerlijk te zijn vind ik alles nogal duur!
    Ik zag dat je voor 1 spaarkaart een bewaarbus gratis kreeg en dat leek me dan wel leuk. Staat erbij dat je 7,50 verzendkosten moet betalen!!!:$
    Ben ik de enige die het allemaal duur vind?????

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik had ook al gekeken maar niet gezien dat de verzendkosten zo hoog zijn:$ ik vond die bewaarbus ook leuk maar ga echt geen verzendkosten betalen laat dan maar zitten!

4. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ik vind de verzendkosten ook belachelijk duur, kan je net zo goed een bewaarbus ofzo bij de hema halen ben je misschien nog wl goedkoper

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij zijn aan het sparen voor zo'n speelkleed. Hebben er al 1 en willen er nog 1 bij. Dat scheelt 40 euro, dus dan is het de moeite wel waard.

Voor zo'n bewaarbus inderdaad niet. Die krijg je op beursen gewoon cadeau. Heb er 2 gekregen op de hhb.

Deel Deze Pagina