Ja ik zie zoveel voorbij komen, maar ik heb dus ook nog maar even hulp nodig en kan toch mijn antwoord nergens anders vinden. Komt wellicht ook omdat ik wat bepaalde eisen eraan heb. Dus ik hoop dat jullie me er bij kunnen helpen. Uiteraard gaan we ook nogmaals naar de winkel toe om uit te testen, dat hebben we al eens gedaan maar ik zie zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Zo kan ik dus heel wat over het hoofd zien en dat vind ik jammer, dus ik hoop hier op wat advies dat ik in ieder geval enkele soorten ook echt even een stuk beter kan bekijken. Goed, even mijn eisen: - Budget is 500,- - Ik wil ook geen tweedehandse wagen, dus echt een nieuwe - Moet te koop zijn bij babydump - Moet een combi-wagen zijn - Dat zitgedeelte moet twee kanten uit kunnen staan, dus moet zowel naar mij kunnen kijken als de andere kant uit - Hij moet tilbaar zijn, want we moeten er steeds trappen mee lopen - Boodschappenmand moet er zijn, grootte maakt verder niet uit als die maar niet te klein is - Liefst klein als die opgevouwen is - Het handvat moet versteld kunnen worden Goed, kan een mens nog meer eisen hebben? Ja, kleur hebben we het liefste zwart maar mag ook een ander kleurtje bij zitten of afwijkend zijn. Aantal wielen maakt in ieder geval niet uit. We willen er niet mee over het zand rijden of iets, dus gewoon in de stad. Maar valt er zo nog een kinderwagen te vinden of niet? Nogmaals, we gaan zeker ook even in de winkel kijken. We gaan ook zeker even een medewerker om advies vragen. Maar ik wil graag echt van te voren ook even al het één en ander inzien en uitzoeken, dus alleen aan die hulp heb ik ook niet. En mocht het ook zo zijn dat een kinderwagen niet aan al deze eisen mocht voldoen, wil ik toch ook even rustig nog van te voren na denken wat je dan weg moet laten. Wil dat wel eerst uitzoeken voor ik het één en ander uittest. Want alles uittesten wordt hem ook niet, dus zal toch dingen over moeten slaan Alvast heel erg reuze bedankt voor het meedenken!
Die van de babydump zelf? Transition Ofzo heet hij geloof ik! Ken een aantal die hem hebben en die zeer goed bevalt en volgens mij ook aan al jou eisen voldoet! Succes!
Waarom moet ie van de babydump zijn? Bij van Asten in Tilburg kun je denk ik heel goed slagen. Verkopen vaak kinderwagens van een vorige collectie en zijn stukken goedkoper. Wij zijn er goed geslaagd voor 500 euro. Hebben een x-adventure.
Ik heb de mutsy evo was 530 euro en voldoet aan jou eisen plus een gratis maxi cosi en reistas... En het is een hippe wagen.. Google m maar! Ik heb zwart met zilver frame
@zustertje12345, ja die was mij ook al opgevallen. Maar ik kan nergens lezen dat je het zitgedeelte dan ook naar je toe kan lezen. Dus denk dan ook niet dat het kan en zoek dan toch ook even nog verder. @melisa, ik woon in Zuid-Holland en heb geen auto en ben dus afhankelijk van iemand die wel een auto heeft en voor me wil rijden, dus het moet ook wel in de buurt zijn. (Tilburg is dan ook een beetje ver om heen te gaan helaas) Ik wil niet zomaar een kinderwagen van internet kopen zonder hem uit te proberen en echt andere winkels hier in de buurt waar je kinderwagens kan kopen weet ik niet echt. Babydump is dus voor mij even de enige winkel waarvan ik dan denk dat ik echt even kan kijken, zij hebben ook veel in de showroom staan hier dus vandaar. Van x-adventure heb ik wel twee kinderwagens gezien die dan bij Babydump alsnog in het budget vallen. De Cabino en X-line. Alleen vind het zo jammer dat bij de Cabino ook niet staat dat je het zitje naar je toe kan zetten, dus denk dat het daarmee ook niet mogelijk is. @anne24, ook bij die kinderwagen staat niet dat het zitje om te draaien is. Volgens mij moet je echt enorm goed zoeken als je het wel wilt, want het staat bij vrij weinig dat dat mogelijk is. @cooksie, heb je misschien een link van die wagen? Want ik kan die wagen niet vinden (het is dan of een Mutsy of een Transit ) Voor alsnog zijn het wel allemaal mooie wagens die ik vind. Dus ik ga er zeker ook wel even goed naar kijken in de winkel, want als ze verder wel aan de eisen voldoen is het toch de moeite waard.
Hoi, hier de link! Transit Combi Black | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump Wij hebben trouwens voor de Maxi Cosi Cabrio gekozen een andere luiertas en incl de regenhoezen en muskietennet waren wij 489 euro kwijt. Dus pressies binnen je budget. owja en je kan het zitje zowel naar je toe als van je af neerzetten.
Het moeilijkste is nog de eis dat hij tilbaar moet zijn om trappen mee te lopen Die dingen wegen tegenwoordig niets meer, maar loop er maar eens trappen mee, dan zijn ze in eens niet zo licht meer.
Mutsy Evo!! Ben zooo blij met die wagen!! En voldoet aan al jou eisen... Laat je ook goed informeren hoor! Babydump had bij ons hele goeie tips, waar we zelf niet eerder achter hadden gekomen dan dat de kleine er was!
moet je veel trappen lopen? het is een heel gedoe om en het onderstel en je bak gelijk omhoog te tillen of ben je van plan meerdere keren te gaan lopen? misschien is een maxi taxi meer voor je geschikt.
Er is veel keuze! Heb zelf de Mutsy Evo uitgezocht, ongeveer dezelfde eisen als jou. Bij de babydump uitgelegd wat ik wilde, toen hebben we er verschillende op een rij gezet en uitgeprobeerd, inklappen,rijden, wieg verwisselen voor zitje, maxi cosi erop gezet enzo en daarop onze keuze gebaseerd. Ik vind de Evo licht en wendbaar en er mooi uitzien, stoer door zn 'velgen'
Bedankt iedereen! Ik heb even tot zover alle wagens bekeken en heb inderdaad gezien dat de meeste zitjes toch wel kunnen draaien. Mutsy Evo en de Transit lijken me tot nu toe de beste wagens, dus die worden dan ook zeker heel goed bekeken in de winkel. @oudjaarsvlinder, nee het is één verdieping omhoog verdeeld over twee trappen. Dus dat valt op zich wel mee, maar we weten ook nog niet precies hoe we dat moeten gaan doen, dus dat is nog even aankijken. Maar als de kinderwagen niet te zwaar is, is er vast wel iets op te verzinnen.