ik heb gister een mutsje met naamopdruk besteld, heb gelijk eind van de dag rond 16 uur mail gehad dat ze het hebben verzonden, en dat ik het morgen ( vandaag dus ) via de post zou krijgen , maar de postbode is al langs geweest maar geen mutsje kan het zijn dat de postbode hem bij verkeerde nummer erin heeft gegooit ofzo sorry is misschien beetje onzintopic maar ik baal ervan was zo leuk mutsje voor mijn zoontje
Het is geen honderd procent garantie dat als iets vandaag verstuurd word het er morgen is. Wij hebben laatst bijna een week op een pakje gewacht. Deze was verstuurd met tnt. Dhl doet er vaak nog langer over. Ik zou gewoon nog even geduld hebben dus.
geef het even. Ik had laatst een kaart met geld gestuurd naar de zoon van mijn vriendin (een dorpje verder) en die duurde ook zo'n 4 dagen voordat die aankwam.
ja maar dat maakt niks uit.als je hem echt pas om 4 uur besteld hebt moet ie geloof ik voor 5 uur gepost zijn. neem aan dat ze hem in dat uur ook nog moeten laten bedrukken, inpakken etc. endie gasten zullen echt niet ook tot savonds 10 uur werken. plus daar komt bij dat de garantie die tnt of post.nl of weet ik hoe het heet het allang niet meer waar kan maken van vandaag betseld morgen bezorgd. ik wacht ook op een vestje wat gister door iemand op de bus is gedaan. en is er ook nog niet. nou dan zal het morgen wel komen hoor.
Volgens mij komt de postbode helemaal niet meer elke dag langs hoor. Hier komt ie volgens mij nog maar 3x in de week (2 dagen niks en dan ineens een hele berg post).
Ik kreeg laatst ook een pakje (gewoon verstuurd al brievenbuspost) op de derde werkdag na het versturen van de mail. Ze geven 97% dat de volgende dag aan komt en de overige 3% binnen 5 werkdagen Dus ik zou nog ff geduld hebben
Ik zou ook nog even rustig wachten.. Hier gaan dikke enveloppen vaak ook langzamer dan standaard kaarten. En uit een andere postsorteerregio ook vaker langzamer (schoonouders kaartje vaker een dag te laat, dan die van mijn ouders)
kan nog deze hele week duren voor het binnen is zou even tot eind van de week wachten en anders even contact op nemen