Sinds gisteren heeft ons dochtertje bijna elke luier hele slijmerige poep! De laatste 4 waren veel minder, klein sliertje maar of zelfs niks. Ze is verder gewoon vrolijk en geen verhoging maar drinkt niet elke fles leeg, soms maar 60 van de 180 Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Of toch als het morgen nog zo is langs huisarts evt?
Kunnen ook wat krampjes zijn, Thirza heeft hier als ze krampjes heeft, altijd wat slijmerige poep. Ook wat meer groenig dan, trouwens, maar dat hoeft natuurlijk niet overal zo te zijn, (Thirza krijgt BV, dus dat zal wel wat verschillen van FV). Zolang ze geen koorts heeft en vrolijk blijft, zou ik me er niet druk om maken... Als ze wel koorts gaat krijgen of hangerig/huilerig wordt, zou ik wel echt even langs de huisarts gaan!
Quinten had dit een paar weken geleden ook. Na 2 dagen slijmerige poep en laten staan van flinke hoeveelheden voeding, kreeg hij enorme, waterdunne diarree. Dit was binnen een paar dagen weer over. Hij maakte er toen overigens niet echt een zieke indruk bij, was alleen iets stiller dan normaal.
Elena krijgt dat altijd als ze banaan heeft gegeten. Je kindje is nog klein maar misschien heb je al een banaanhapje geprobeerd?