Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en sinds twee weken vaak pijn van onderen. Het zit meestal achter mijn schaambot, soms richting mijn bovenbenen. Ik heb er vooral last van als ik opsta (uit bed of van een stoel) of loop, het voelt als spierpijn. Gisteren heb ik heel bewust heeeeeel rustig aan gedaan maar de pijn lijkt niet minder te worden. Wat kan dit zijn en belangrijker, kan ik er iets tegen doen?
Hoi mielenl, Dit zijn je banden die je voelt. Helaas is daar weinig tegen te doen.Rustig aan met grote bewegingen en niet te abrupt. Het zal beter worden! Pijn achter je schaambotje kan soms ook te maken hebben met een blaasontsteking. DIt kun je laten controleren door je urine bij de huisarts te brenge. Groetjes imke
bandenpijn? daar? de pijn zit echt precies aan de onderkant van mijn....ehm "doos" zeg maar en de pijn is soms weg (bijvoorbeeld als ik zit heb ik geen last), zou het dan toch blaasontsteking kunnen zijn?
hoihoi, Ja het kunnen toch echt je banden zijn. Die zitten in je zij, je liezen, rond je navel en in je vagina. Het word weleens beschreven alsof er een breinaald naar binnen word gestoken, niet fijn dus. Maar laat je urine maar wel even nakijken. Imke