Hoi Hoi! Over 5 weken ben ik uitgerekend van ons 2e kindje. Ons dochtertje is nu 11 maanden. Nu heb ik jullie advies ff nodig over autostoeltjes (Groep 1: 9-18 kg). Onze dochter van 11 maanden heeft een nieuwe autostoel nodig, want de Maxi-Cosi Cabrio gaat naar de 2e. Nu heb ik diverse tests op internet gelezen (o.a. de ANWB + Consumentenbond). Daar komt de Kiddy Infinity Pro als beste uit de test. Maar is wel een relatief onbekend merk en wordt maar op weinig plaatsen in Nederland verkocht. De Maxi Cosi Tobi, die we in eerste instantie op het oog hadden, komt helemaal niet goed uit de test. En de consumenten recenties zijn ook niet echt goed. Wie heeft er ervaring met de Kiddy Infinity Pro? Wie helpt mij een keuze te maken? Alvast bedankt!
Ik heb geen ervaring, maar het lijkt me dat de tests betrouwbaar zijn. Dan maar geen bekend merk, veiligheid voorop!
Als je de test van de ANWB wenst te volgen kun je ook nog kiezen uit andere stoeltjes die ook het predikaat goed hebben ontvangen. De prijzen lopen nog al wat uit een. De chicco Key 1 (niet isofix) ligt in de zelfde prijsklasse als de Kiddy autostoel. Wij hebben geen ervaring met de Kiddy autostoel en kunnen daar dus ook niets over zeggen. De HTS BeSafe Comfort heeft al jaren het predicaat goed. Mogelijk dat je die stoel ook eens zou kunnen bekijken. De opvolger Combi X1 kan zelfs tegen de rijrichting in gebruikt worden. Een keuze kunnen we dus niet voor je maken. Wel adviseren Babyplezier
Pendrag van dit forum heeft er een en is er heel tevreden over. Wij hebben Sam er ingezet in de winkel en vonden haar er opgepropt inzitten en niet comfortabel. Wij hebben uiteindelijk toch voor de Tobi gekozen en daar ben ik nog blij mee! Overigens is wel belangrijk in je keuze of je wel of geen easyfix hebt.