Babyfoon met buitenbereik

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mave, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede babyfoon die:
    -niet de hele tijd aan- en afslaat (dat hadden wij met een logeetje, we zaten steeds rechtop in ons bed als dat ding weer aanslaat)
    -bereik heeft door buitenmuren heen (wij hebben een aanbouw, er zit dus een voormalig buitenmuur in ons huis)
    -niet de hele tijd met lichtsignalen dingen doorgeeft (licht aan als het te koud is/batterij bijna leeg is etc.) Het mag er wel op zitten, maar dan ook uit te schakelen zijn.

Heeft iemand suggesties? Op dit forum kan ik niet zo veel heel actueels vinden en google geeft zoveel resultaten dat ik het niet meer doorzie... Alvast bedankt!

Groetjes, Mave

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Zga alle babyfoons hebben bereik buiten de muren van het huis.
    Beeld babyfoons iets minder ver dan "gewone" babyfoons

Een babyfoon die telkens aan en uit gaat is niet meer in orde of het is een instelling due je kan wijzigen.

Ook d emeldingen mbt temperatuur zijn uit te zetten op de meeste babyfoons.
    Dus gewoon kijkeb wat jullie fijn vinden

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben de allecto dbx85. Is nu 7 jaar oud en werkt nog prima.
    De babyfoon staat hier in de babykamer, en hij haalt dan het 1e bankje op de speeltuin. Dat is door de buitenmuur. Als je hemelsbreed kijkt, dan moet het ook nog door de 2 huizen van het blok. De speeltuin is iets van 50 meter van het blok.

Je kunt de gevoeligheid instellen. Op maximaal laat de babyfoon alles door, maar met een lagere instelling steeds minder. Op de middelste stand wel gepraat, maar geen zuchtjes. En dan kun je ook het volume nog aanpassen.
    Als je het geluid zie je ook op lampjes, eerst 5 groene en dan nog 2/3 rode. Dat staat wel altijd aan, maar stoort niet. Als je volume uit staat dan gaat de babyfoon wel biepen als hij langer uitslaat in rood.

Verder geen functies qua temp ofzo.
    We een klein nachtlampje ;)

Deel Deze Pagina