mutsy 3-rider

Discussie in 'Verzorging' gestart door fleur79, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Wie kan mij helpen? Wij hebben gisteren een Mutsy 3-rider van marktplaats gekocht, maar zijn toch niet helemaal tevreden over het rijden, het lijkt wel of het voorwiel, een dubbel wiel, blokkeert. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee en wie is wel tevreden en waarom?
    alvast bedankt!

2. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Wij hadden onze zinnen gezet op een driewieler, maar bij het showmodel van de mutsy3rider kwamen we erachter dat hij stokte bij het wegrijden. Het leek alsof de wielen even de juiste richting moesten vinden. Daarom hebben we uiteindelijk toch voor de 4rider gekozen, want daarbij was dat niet zo.

Het zou dus kunnen dat het een probleem van het model is en dat het niet te wijten is aan ouderdom of zoiets. Jammer!

Verder is het wel een geweldige wagen hoor! Wij zijn erg blij met de onze (wel met vier wielen dus). Makkelijk in elkaar te klappen, bak is er makkelijk af te halen en op te klikken. En de wandelwageninzet van de onze kan beide kanten op en heel plat, dat zijn toch ook belangrijke pluspunten.

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook een zeer tevreden mutsy 4 rider gebruikster/gebruiker

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Zelf hebben wij de 4-rider en dit probleem dus niet. Mijn vriendin heeft wel de 3-rider, dit onderstel heb ik een keer geleend toen ik een lekke band had. Toen merkte ik ook dat het voorwiel bleef steken. Je kon niet in één keer wegrijden. Dus ik denk dat het iets is wat aan het model ligt...
    Na 1 dag ermee rijden was ik blij dat ik mijn eigen onderstel weer kon gebruiken... toch wel verwend denk ik.
    Maar ik denk als je niet beter weet dat het vanzelf went met wegrijden... In ieder geval succes ermee!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    gewoon aanwennen dat als je gaat lopen je eerst het voorwiel n tikkie van de grond af haalt....of eigenlijk zodat hij nog maar net raakt. Dan floept het voorwiel vanzelf de juiste kant op en heb je nergens last van. Dit probleem heb ik met mijn quinie ook. Vooral op gladde en ruwe ondergronden (supermarkt en binnen op de vloerbedekking) Buiten op stoeptegels is het STUKKE minder. Maar dat merk je niet als je in een winkel probeert.
    Ik had het trouwens met mn oude mutsy die ook 3 wielen had niet....maar was n oud modelletje...dus misschien lag t daar aan.

Deel Deze Pagina