mama fiets en achterzitje

Discussie in 'Verzorging' gestart door popje, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb een Gezellige BLOOM...
    Nu wilde mijn man het achterzitje op zetten maar hij past niet. :confused:
    Hebben jullie dit ook? bij deze fiets? Wat is de oplossing?
    Het fietsstoeltje is van Bobike

2. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    hier ook een bloomrijdster, heb tot nu toe alleen het voorzitje van bobike door de fietsenmaker erop laten zetten. hij zei toen dat ie voor het achterzitje een verlengstukje nodig had. dat heeft hij ook voor de steco babymee moeten gebruiken.

vraag het even bij de fietsenmaker in de buurt, die van mij heeft steeds de accesoires er voor niks op gezet (mandje,zitje,babymee,tassen)

ps heb je de nieuwe bloom of net zoals ik het oude model (niet dat er veel veranderd aan is) als je de oude hebt heb jij ook zoveel last met de achterverlichting gehad, heb nu al de derde unit erop zitten.

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bedankt voor je antwoord,
    Zal van de week naar de fietsboer gaan...

Of ik een nieuwe of een ouwe model heb? Geen idee eigenlijk. Ik heb hem 1 jaar nu. Heb nog geen problemen mee gehad....

4. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    dan heb je een redelijk nieuw model, de mijne is inmiddels 4 jaar oud. (gekocht voor de zwangerschap maar vond het zo'n mooie fiets :) )

is het gelukt met het zitje bij de fietsenmeneer?

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vandaag erg druk gehad, zal wel eind deze week wel worden....
    vind het wel raar. Koop je een dure fiets en een bobike zitje moet je nog meer geld bij leggen voor een extra verlengin voor je fiets anders pas dat ding niet er op pfffff....

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb een andere mamafiets, maar ik denk dat het voor bijna alle mamafietsen geldt, om het achterzitje erop te bevestigen heb je een zogenoemde atb-beugel nodig.

Deel Deze Pagina