We zijn nog maar net 12 weken zwanger dus 'de kop' is eraf we waren zo blij dat alles goed ging dat we maar meteen naar de babywinkel zijn gegaan om te snuffelen! Natuurlijk al wat kleertjes gekocht, allemaal voor 50% korting dus dat kon ik niet laten liggen. Van verschillende mensen hadden we al zoveel goede verhalen over de Mutsy 4 rider gehoord dat we die ook maar meteen hebben besteld (de Active Black editie) voordeel: nu bestellen, in mei leveren en GEEN aanbetaling doen! Ze bezorgen hem ook thuis. Ideaal Wie rijdt er nog meer met een Mutsy 4 rider?
Hier ook en we zijn er nog steeds blij mee! (klein nadeeltje is wel dat ie vrij breed is en dus wel in je kofferbak moet passen als ie is ingevouwen. In onze Golf past ie wel, maar in mijn Peugotje 205 past ie niet en moet de bank plat ) Maar qua gebruiksgemak vind ik het echt een hele fijne wagen!
Wij hebben 'm ook. En niet echt goede ervaringen. Veel problemen gehad met het onderstel dat niet goed reed. Vorige week na anderhalf jaar een nieuw onderstel gekregen van de Babydump (prima service!) Nog niet echt gebruikt, maar zal mijn ervaringen over een paar weken nogmaals laten horen! Manytroubles
wij hebben hem ook en naar drie nieuwe onderstellen omdat de voorbanden wiebelden en stil bleven staan over dwars. Het bleek dat we een nog een oude uitvoering hadden en dat de nieuwe geen problemen veroorzaakte, en dat klopt. Wij zullen hem alleen te koop zetten aangezien ik nu zwanger ben van een tweeling.
wij hebben hem ook en zijn er erg blij mee, het is tenminste een degelijke wagen, je hoeft niet bang te zijn dat er snel iets afbreekt ofzo. enige nadeel vind ik is de wat grote draaicirkel, maar het is niet dat ik hier hinder van ondervind. is allemaal makkelijk mee om te gaan. nu onze tweede boef onder weg is kopen we misschien het duozitje erbij, maar dat is nog even afwachten. joyce
ja bij mij gaat ie op de achterbank achter de bestuurderstoel heb een matiz en de bank kan niet in delen plat
Hier ook erg tevreden en gebruik em dan ook dagelijks. Wat wel even flink vervelend was, was dat er een maand geleden ineens één van de achterwielen onderuit brak! Dan schrik je wel even als je net met je meisje er in onderweg bent! Op de achterwielen zit een zwart plastic ding geschroeft, waar de rem in valt. Dit ding zit vast met 6 (ofzo) schroefjes. Deze waren er allemaal uitgevallen of afgebroken! Inmiddels heb ik twee nieuwe wielen ontvangen, zonder gezeur over garanties (wagen 18 maanden geleden gekocht). Maar... verder.... helemaal prima ding!
de duoseat kan niet op dit onderstel. tenminste hij past wel dat is het niet, maar door de gewichtsverdeling kan je frame knakken en dan is het dag garantie. (hij is nl gemaakt voor het onderstel van de urban rider.) dus ik zou er even over nadenken als ik jullie was. hierdoor hebben wij nu toch nog goedkoop ff een duowagen gekocht (2e hands) omdat ik het zonde vind als onze dure wagen kapot gaat
dat is wel een leuke actie! ik heb ook nog een nieuwe kinderwagen nodig voor dit beebje waar is die actie?
Hier ook 1 gehad. Helaas geen goede ervaringen met de wagen. onderstel rammelde veel en na een reparatie en een nieuw onderstel heb ik een andere wagen uitgezocht.