Nog diverse dingen kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door , 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wij moeten nog een aantal dingen kopen voor de kleine.
    Nu gaat het broertje van me vriend begeleid wonen, en krijgt een tv van me vriend, terwijl nog spullen nodig hebben voor de kleine!

Kan me er zo kwaad om maken, maar als ik er wat van zeg, moet ik niet zeiken.

Iemand advies hoe ik dit het beste aan kan pakken?

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    :confused: moet je niet zeiken?!
    Jeetje zeg..
    Denk dat hij eerst maar is moet beginnen wat meer respect voor je op te brengen.
    Misschien een gesprek met z'n tweetjes om jullie prioriteiten op een rijtje te zetten?

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wat zegt hij dan als je er over begint? Kan me niet voorstellen dat hij alleen maar zegt dat je niet moet zeuren.
    Misschien kun je overleggen met hem hou hij dat in gedachten had en een tv kopen en baby spullen. Misschien had hij wel geld apart gezet voor die tv?

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    is natuurlijk een beetje rare manier van hem door tegen jou te zeggen dat je niet moet zeiken.

maar hij wilt natuurlijk gewoon zijn broertje blij maken met een t.v., voelt hij misschien ook dat hij wat doet.

je kunt aan m vragen hoeveel hij ervoor wilt uitgeven en of je daarvoor niet een goedkoper exemplaar kan halen want jullie hebben voor de kleine ook spullen nodig, probeer rustig te blijven, hoe moeilijk dit soms ook is.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

:confused: oke hier schrik ik van aangezien in ons huishouden grote uitgave altijd overlegt worden misschien een optie om tegen je partner te zeggen dat je geen probleem heb met de tv maar dat jullie kindje ook bepaalde dingen nodig heeft en hem daarvan een mooi uitgewerkt lijstje van geeft uiteraard met alle bedragen erbij en dan kan hij zelf kijken of het haalbaar is ja of de nee

zowiezo moet er overleg zijn voor grote aankopen nu een tv straks een auto

succes groetjes nathalie ;)

6. laffayette

7 sep 2007
    87
    0
    0
    verzorgende - ig
    pfff jah, ik was er echt nog niet klaar mee.
    spullen voor de kleine is wel heel erg belangrijk.
    en voor jouw een fijn gevoel dat je de spullen hebt en dat je dus later in de zwangerschap niet zoveel meer rond hoeft te struinen...
    Dat gaat er strakkies echt vanaf hoor en dan? mag hij het alleen gaan kopen?
    haha nee hoor dat doet hij dan ook weer niet,
    ik zou er over hebben om ten eerste eerst alles te overleggen en ten tweede de kleine gaat me voor neem ik aan.

groetjes

Deel Deze Pagina