mutsy 4 rider light weight matrasje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mummie2b80, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben de mutsy 4 rider als kinderwagen. Erg mooi. Maar ......er zit geen matrasje in, maar een soort dekbedje.
    Is dat niet raar? Hoort dat zo?
    Iemand ervaring mee?

gr mummie2b80

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hebben de slider en daar zit wel een (dun) matrasje in. We kregen wel zo'n soort dekbedje van de BabyDump winkel mee, maar dat is een soort deken van laagjes katoen (wat dus wel mag in de eerste maanden). Hier heeft ze veel op dat dekbedje gelegen als ze bij ons in bed lag, maar eigenlijk is het dus een deken.

Ik weet niet of het bij de 4 rider hetzelfde is...

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi
    ben ff voor je naar zolder gegaan, moest toch naar boven dus 1 verdieping hoger lukt dan ook ;)
    maar er zit bij ons, wij hebben de mutsy 4 rider singel spoke college green bak/uitvoering, dus het dekbedje en een ovaalmatrasje bij.
    het matrasje is wel dun hoor 1 á 2 cm...

als ik jou begrijp kan je eigen lijk zo de randen die in de bodem zitten voelen door de stof heen?

denk dat ze het matrasje vergeten zijn, ff bellen met de winkel....

4. natjes

natjes Niet meer actief

Ik heb er 2 van die 'dunne' matrasjes inliggen. Maar heb dan weer geen dekbedje erbij!

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik heb het dekbedje nooit gebruikt hoor... ook niet in de winter alleen de afdekkap eroverheen was meer dan genoeg
    zelf had Teun een dikke winterjas aan met een voetenzak dus dat was warm genoeg....

6. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hier vorig jaar een matrasje,hoofdbeschermhoesje voor matrasje, dekbedje en dekbedhoesje gekregen bij de wandelwagenbak. Denk wel dat ze het vergeten zijn dan hoor.
    Hier trouwens een opgevouwen fleece-deken onder het matrasje gehad, anders vond ik het te dun en te erg shaken tijdens het rijden over keitjes enzo.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

In de Mutsy 4rider hoort standaard een dun matrasje in te zitten en je krijgt er een kussensloopje en een overtrekje bij in de zelfde kleur als de binnenkant van je wagen.

Dit hoort er standaard in te zitten, als dat niet het geval is even terug gaan naar de winkel want het hoort erin te zitten.

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hier lag ook een dun matrasje in de single spoke. En ik heb er nooit wat onder of op gelegd om hem zachter te maken.
    Maar een dekbedje zat er niet bij. Niet gemist ook trouwens.

9. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ow, dus dat waren die rare lapjes... Hahaha! Jammer dat ik daar achter kom nu ik de wagenbak al een tijdje niet meer gebruik! :D

10. Ik heb er volgens mij alleen een matras je bij, maar vind het matrasje zo dun en zacht, dat is toch niet goed?

Deel Deze Pagina