Buggy board?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Prins03, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Tegen de tijd dat de tweeling geboren wordt is mijn zoontje ruim 3,5..

Is een buggy board dan nog wel handig? En past dat wel op een duowagen (ABC zoom)?

Wat zijn de ervaringen hiermee.. Is hij oud genoeg om met een (loop)fiets mee te gaan of is zo'n buggyboard toch echt nog wel handig op die leeftijd?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Afhankel van je kindje

Mijn tweede was 3 toen de derde geboren werd, zij stond graag op het plankje

Onze derde liep met 18 maanden al mee en nu gaat ze vaak op de loopfiets ( ze is nu net 2 jaar )

Of het achter een zoom past weet ik niet

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Geen ervaring met buggy boards. Wel weet ik dat abc zelf ook buggy boards verkoopt. Ik zou daar even in de product specificaties kijken.

4. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik vraag me dit ook en lees dus even mee.

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Toen onze tweede geboren werd was de eerste 2,5 jaar. Ik had wel zo'n bord achter de wagen, maar hij stond er zelden op. Als we vanuit huis liepen nam ik de Silver Cross mee (zo'n ouderwetse, grote, oersterke wagen :) ), en daar zat hij gewoon bovenop, op de rand van het voeteneind van de bak zeg maar. Als we met de auto gingen nam ik de andere kinderwagen mee, maar hij liep eigenlijk altijd wel.

De 2e was 3,5 toen haar broertje geboren werd, maar die zat toen zelf ook al heel lang niet meer in een wagen, dus die was wel gewend te lopen, dus dan deed ze ook naast de wagen.

Het enige waarom ik het eventueel zou doen, is als je een wegloper hebt, maar mijn kinderen liepen beiden vanaf 2,5 zelf langere stukken, en waren geen weglopers.

6. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Mijn zoontje was 2 jaar en 2 mnd toen z'n zusje werd geboren. Ging overal al makkelijk lopend mee naar toe.. Van begin af aan gewoon laten wennen om veel te lopen en is nooit n probleem geweest.
    Maar mijn zoon was bv ook helemaal geen wegloper. Hij luisterde prima en liep of aan de hand of aan de wagen. En t kost iets meer tijd ;) Maar hij liep al snel heel goed en veel.

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Nee, mijn zoontje is ook helemaal geen wegloper dus dat scheelt al :)

Ga het denk ik wel eerst proberen met gewoon een loopfiets oid..

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Mijn oudste was bijna 3 toen de jongste geboren werd. Ik had een 2ehands buggyboard aangeschaft via MP. Maar hij is heel vaak gebruikt met de avondwandelingen :D
    Ook al liepen we in de zwangerschap flinke stukken, na de zwangerschap liepen we nog meer/langer en dat kon hij nog niet volhouden

Deel Deze Pagina