Ik ben nog niet zo heel lang zwanger maar we zijn al wat rond aan het kijken voor een kinderwagen. Nu hebben we al het een en ander gezien en onze voorkeur gaat op dit moment uit naar de Mutsy 4-rider. Waarom? Omdat die goed wendbaar is, 4 wielen heeft dus makkelijk in stad of bus of strand en heel belangrijk vinden wij is dat de wandelwagen inzet in beide kanten inzetbaar is. Wie heeft er ook een Mutsy 4-rider en wat vind je er van?? Gr Otje
Wij hebben ook de Mutsy..kan je nog niet echt iets vertellen over mijn ervaringen, aangezien de kleine nog niet is geboren.. Maar in huis rijd ie lekker en is ie lekker comfortabel en in de winkel vond ik hem ook super handig rijden.. Je kan de wielen laten zwenken of vastzetten..vind ik zelf ook wel handig met bv honden uitlaten of boodschappen doen..
Onze voorkeur gaat uit naar de Mutsy Urban Rider, die lijkt op de 4-rider. Ik ben dus ook benieuwd naar de ervaringen van de Mutsy deskundigen!
Wij hebben de mutsy transaction.. het leek ons de ideale wagen, sportief, met luchtbanden (dus kun ook lekker mee het bos in) vier wielen (Was een must voor ons) en die draaien en kun je ook vast zetten. Of ie in het echt gaat bevallen dat weet ik niet, ik hoop het Ze komen hem over twee weekjes brengen. tis deze ->
Wij hebben de mutsy trans4mer. Het is een geweldige wagen voor de baby confortabel veel vering. En hij rijd erg lekker. Maar voor in de auto is het een ramp. Hij pas niet in elke achterbak en hij weeg ook nog eens tonnen. Je kan nooit alleen een tap op of een bus/trein in. Ook heb ik vaak last bij de kassa's en kleine paden dat ik er niet door kan omdat hij gewoon te breed is. Ik heb dan ook pas een quinny zapp erbij gekocht. Maar voor het rijden en voor de baby is hij prima, maar als ik het overnieuw mocht doen zou ik niet zeker weten of ik hem weer zou kopen
ik vind het super maar of ik hem nu nog zo super vind en als ik lees dat ie totaal niet handig is..... me vriendin heeft de quinny speedy sx.... kei handige wagen, ook voor in de auto!
Wij dachten eerst ook aan een Quinny Speedy maar vindt het een groot nadeel dat je de wandelwagenbak niet naar je toe kan zetten. Daarom hebben we gekozen voor de mutsy 4rider. Gisteren gekocht! Nog 8 weekjes wachten....
Wij hebben vrijdag ook de mustsy 4-rider gekocht. We hebben zowel binnen als buiten een proefritje gemaakt en rijdt prima en is simpel in gebruik en niet zwaar!
ik heb hem ook en ik ben er zeer te vrede over en ik vindt hem echt niet zwaar en hij past bij ons in de achterbak gewoon op zijn kant (fiat punto en een seat ibiza) wat ik wel een nadeel vindt is als je de voorwielen op zwenken heb staan dan gaan ze heel erg zenuwachtig heen en weer maar dan zet je ze gewoon vast als ik op nieuw moest kiezen dan nam ik hem gewoon weer want ik vindt het gewoon een heerlijke wagen en ook vooral om je maxi cose erop te zetten dat gaat allemaal zo makkelijk en zo ziet hij eruit als wandelwagen
wij hebben zaterdag ook de mutsy besteld, de urbanrider. Ben nu toch aan het twijfelen of we niet de 4rider moeten nemen. Ik vond de wielen die achter zwenken, toch niet zo heel fijn en je draaicirkel is groter. Strakjes in de winkel nog eens kijken. We kunnen nog veranderen, gelukkig
Wij hebben ook degene met zwenkwielen voor, heet die de urban rider? De zwenkwielen achter vond ik ook niet fijn rijden.