nou de titel zegt t al...klopt het dat als ik de maxi cosi op de speciale adapters heb geklikt dat je de maxi cosi toch nog kunt wiebelen? Als ik de wieg erop heb zit ie gewoon vast..maar de autostoel kan ik heen en weer bewegen...en als de baby daar straks in ligt, lijkt me toch een eng idee?? is dit altijd zo? hoor graag van jullie ervaring! groetjes, Sam
Ik heb dat ook een beetje met mijn mutsy! Kan het een klein beetje heen en weer schudden, maar hij kan er met geen mogelijkheid uitvallen...heb al ff gestest
Hier ook, heb dan wel een mutsy slider maar wiebelt idd ook een beetje. Volgens mij hoort dat ook zo. Als je geen speling hebt breekt het volgens mij ook zo af... Als hij vast klikt zit iegoed. Ik controleer het wel vaker door de maxi cosi ervan af te proberen trekken... Als dat niet lukt zit ie goed
hoi hoi Ok bedankt..! ze klikken wel goed idd....vind t idee nog wat griezelig...maar ja, even wennen dan maar he..zou het niet met al te zware baby durven denk ik...zit dan toch best hoog