reiswieg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ellen291982, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik weet niet of het zo heet maar ik bedoel een wieg zonder poot of standaard die je makkelijk mee kan nemen. Ik ken ze van een soort rietachtig spul. Weten jullie wat ik bedoel? zoeits wil ik graag hebben voor de nieuwe baby. We hadden op onze slaapkamer een wieg staan voor Emma, maar we hebben weinig ruimte en Emma speelt er ook veel. Nu leek me dit wel handig. Mag een baby hier ook gewoon in slapen? Dus niet alleen als je een dagje weggaat zeg maar? Heb verder geen verstand van die dingen namelijk

Wieg Sumatra saba | Babypark

dit bedoel ik een beteje maar dan zonder de standaard waar hij opstaat. (en een stuk goedkoper)

2. Ellen291982

zie ondertussen op mp al wat wiegjes staan die minder ruimte innemen en gewoon gebruikt kunnen worden volgens mij.

3. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Bedoel je een mozes wiegje?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo'n rieten wiegje met hengsels eraan heten Mozes wiegjes. En die zijn geschikt om heel de nacht in te slapen. Je kunt ze met en zonder standaard gebruiken zolang je ze op een veilige vlakke ondergrond gebruikt.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn heeft de eerste tijd in zo'n mozesmandje gelegen..die hadden we geleend van familie,

is erg goed bevallen!

6. Ellen291982

dank jullie wel. weet zo niet of het zo heette, maar jullie bedoelen de simpele rieten (of lijkt in iedergeval op riet) mandjes met hengsels toch?
    Fijn om te weten dat ze daar ook gewoon echt in kunnen slapen.

Hoelang kunnen ze dar ongeveer in?

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Klopt zoals je hem beschrijft; is een mozes-wieg. Maar heet ook wel eens anders (zoek maar eens via google-afbeeldingen)

Daan slaapt er heerlijk in hoor & Lotte destijds ook.
    Daan is nu 3 maanden maar hij wordt al wel wat krap. Nog een maandje denk ik zo...
    Maar ik denk dat we hem al eerder gaan opbergen. Hij is nu 3 maanden en binnen een maand gaat hij zeker op zijn eigen kamer slapen.
    Overdag slaapt hij er al. Maar 's-nachts nog in "het mandje".

Ik heb wel een standaard erbij. Zou anders niet weten waar ik hem zou neerzetten. Op de grond lijkt me niks nl. En met standaard is handig, ook om te verplaatsen.

Wieg is ook handig meenemen voor op vakantie. Hebben we bij Lotte gedaan.

Ik heb hem gekocht bij babydump (wieg claro). Maar loont de moeite om MP in de gaten te houden want je verslijt er niks aan.

Als ik opnieuw zwanger was van de eerste, was ik toch voor een andere wieg gegaan. Vind deze super schattig.
    Maar met borstvoeding had ik liever een co-sleeper gehad. Lijkt me werkelijk ideaal!!!!
    Maarja, hadden deze en geen zin om iets nieuws aan te schaffen. Maar als er een nr. 3 komt.......

8. Ellen291982

dank je wel voor je reactie. was ook aan het kijken op mp. Dat scheelt idd erg in de kosten.

Deel Deze Pagina