Hoi meiden, Toen ik in 2008 beviel van mijn dochter kreeg ik een heel set van Natalis-babyverzorgingsproducten erbij. Heeft iemand enig idee of dat pakketje er nu nog in zit? Anders koop ik zelf een aantal flesjes in de winkel, want vind het erg lekker spul. Alvast bedankt! Umm85
Ik had het wel weer erbij dit jaar. Vind het ook heerlijk spul! Nou ja, afgelopen jaar dan, 2009 natuurlijk.
Heb het pakket net in gebruik (zoals je ziet is dochterlief bijna 1 maand oud) en ze zitten er nog steeds bij! Heerlijk spul: babyolie, badschuim, bodylotion, haarlotion ruikt allemaal superlekker!
Ik heb hier nog een aantal flesjes staan, ik weet niet precies wat, want het staat in de kast bij de kleine. Maar als je in de buurt woont mag je het zo ophalen. Ik zal morgen even terugkomen hier om te vertellen wat ik heb. Ik vind de geur juist 10 x niks, weet niet waarom, maar kan er niet goed tegen . update: Begin nu te twijfelen of ik het al niet heb weggegeven, hoe dan ook, morgen weet ik meer. (zwangerschapsdementie is bij mij helaas niet verdwenen )
Huh? Heb ik dan niet goed gekeken? Ik heb het kraampakket vorig jaar (eind 2008 ) gehad en nu net een paar weken geleden weer, maar heb geen babyverzorgingsproducten gezien...
Ik heb het pakket in november gekregen, maar bij mij zaten er geen verzorgingsproducten in. De inhoud van het pakket is volgens mij wel afhankelijk van de aanvullende verzekering die je hebt.
Misschien is het dan afhankelijk van wat voor aanvullende verzekering je hebt? Ik ben extra verzorgd 3 en ik heb hem geloof ik eind December gehad (of was het al begin Januari? mmm weet niet meer precies) en bij mij zat het er wel bij!
Ik had vorig jaar Extra Verzorgd 1 en dit jaar Extra Verzorgd 3, maar de kraampakketten waren hetzelfde...
Het hangt idd af van welke verzekering je precies hebt. Ik had de hoogste aanvullende verzekering (vier? dacht ik? ben nu niet meer bij menzis verzekerd..) en daar zaten die spulletjes wel in. Overigens zaten er géén netbroekjes in het pakket. Ik heb later bij de enquete over het pakket nog aangegeven dat ik dat raar vond. Wel die enquete invullen hoor dames, dan krijg je een presentje thuisgestuurd: een setje met veiligheidsspulletjes voor je kindje, oa van die hoekjes voor op de tafel en een kastslotje en van die stopcontactbeschermers.
Ik had hem zeg maar oktober/november 2008, was toen ook Extraverzorgd 2FNV verzekerd en had ook de verzorgingsproducten erin + tutpopje+badcape+overige kraamzaken.
Twee jaar geleden zaten er nog niet zoveel producten in bij mij (dochter is sept. 2007 geboren) en wel een badcape. Nu is het een knuffeltje en een zak voor een kruikje en een hittepit (allemaal met dat aapje)