Hoihoi! Ben op zoek naar het volgende: maar dan in het blauw. Het is met een sensor dus gaat alleen aan als het donker is en kost rond de 15 euro... Kan het via google niet vinden...wie heeft de gouden tip? ps: dochter heeft deze in roze en toen gewoon bij babywinkel gekocht maar die verkochten ze niet meer en via google kom ik elke keer uit bij een knuffelbare nachtlamp = stuk groter... Alvast bedankt!
Hmm, ik ken de webshop van Barbapapa, maar volgens mij hebben ze daar inderdaad ook alleen die knuffelbare nachtlamp... Misschien kun je het hier eens navragen? Van Alles Van - Barbapapa & Mr. Men & Little Miss
Wij verkochten ze bij de Baby Planet, maar mogen niet meer verkocht worden. De regels voor die lampjes zijn heel erg aan gescherpt. Ze mogen er niet leuk meer uit zien omdat de kans bestaat dat kindjes er aan gaan zitten en met hun vingertjes in het stopcontact gaan zitten. Idd beetje ver gezocht, maar ik heb het ook niet bedacht.
@Jewe; Wat jij zegt klopt wel. Mijn zoontje rukt te ook steeds uit het stopcontact met stopcontactbeveiliging en al. Wel erg leuk trouwens het Barbapapa nachtlampje!
Super!!! Bedankt lieve meiden, heb 'm meteen besteld bij Boekikoe! Hij is grappig hè? Vind het ook leuk dat de kids allebei dezelfde hebben! Dochter heeft er nog nooit aangezeten trouwens, maar snap het wel een beetje dat het gevaarlijk zou kunnen zijn... Wij zijn er altijd bij dus maak me er geen zorgen over! Had bij babyplanet ook al gekeken inderdaad maarniet gevonden, nog gevraagd maar de medewerkster zei dat ze ws gewoon op waren en ze kwamen wel regelmatig binnen. Maar dat is dus waarschijnlijk niet zo... Anyway, ik heb 'm besteld en ben helemaal blij!!