Draagzak

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Missmadeliefje, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmadeliefje

    Missmadeliefje Bekend lid

    4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Mijn ouders willen ons een draagzak kado doen, eentje voor zowel buik als rugdragen. Nou lees ik veel verschillende dingen hierover vwb ergonomisch, wat is jullie advies hierin? Lees dat t slecht is voor de heupen enz, en zie door de bomen het bos ook niet meer. Heb wel een draagdoek zelf gemaakt, maar dit is toch 5 meter aan stof en moet je wel elke keer knopen.
     
  2. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Als je de zoekfunctie even gebruikt, zul je zien dat hier veel (recente) topics over zijn :)
     
  3. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Raad je de fb paginas aan: draagpraat, draagadvies en draagdoekenmarkt.

    Ik heb de bondolino, een meitai en een hop tye miami.

    Dragen is juist heel goed voor kinderen, mits je ergonomisch draagt.

    Op bovenstaande paginas komen veel consulenten die je alles uit kunnen leggen.

    Ik draag echt uren op een dag!
     
  4. Madelein84

    Madelein84 Fanatiek lid

    5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    bij ikdraag.nl kun je volgens mij een draagzak huren.


    Hier fan van de storchenwiege, maar ook over de bondolino hoor ik goede ervaringen.
     
  5. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.904
    254
    83
    Ik ben fan van Manduca! Er zijn volgens mij geen slechte ergonomische dragers, maar er zitten wel verschillen tussen. Wil je hem lang door blijven dragen, ben je lang, klein, etc. Allemaal dingen die je moet laten meewegen in je keuze.

    Ik zag dit weekend in de dierentuin nog een man lopen met een kind van een maand of 10 in een babybjorn. Wat had ik medelijden met die man en met het kind (kind zat er ook nog eens vooruitkijkend in). Een ergonomische draagzak draagt echt zoveel fijner en zit voor de kleine veel fijner en het prijsverschil is er in veel gevallen niet eens.
     
  6. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Een draagconsulent in de buurt kan je helpen!
     
  7. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Groot bondolino fan hier :) Vind het ideaal dat je niks hoeft te verstellen, of ik hem nou draag of ml. Maar heb eerlijk gezegd ook geen ervaring met andere draagzakken.
     
  8. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik heb een manduca en vind hem fijn.
    Maar ik heb sinds kort een doek (bykay) en dat vind ik veel fijner. En het knopen heb je echt zo door en duurt niet veel langer dan een draagzak omdoen.
    Plus dat ik een doek fijner vind zitten onder een jas, een draagzak heeft van die dikke banden wat er onder een jas niet uitziet.
     

Deel Deze Pagina