Angelsound

Discussion in 'De babyuitzet' started by Woefje85, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Hoi dames,

Ik heb een angelsound gekregen! :) Nu vroeg ik me af voor dames die het apparaat gebruiken, hoe bevalt ie ?? En kost 't even geduld om het hartje van de kleine te vinden ?

Tips zijn altijd welkom! ;)

Groetjes..

2. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Leuk!
    Wij hebben ook een Angelsounds aangeschaft, vooral voor papa is het dan wat ''tastbaarder'' omdat je het nog niet ziet/hoort/voelt!
    Maar 's avonds als ik op bed lig, luisteren we soms ff naar de kleine, erg leuk, en makkelijk te vinden hoor. Je hoort ook een soort van zwemgeluiden.
    Veel plezier!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hadden hem al met 10 weken en 4 dagen tot week 19 hebben we hem elke dag even gebruikt vooral ook voor mijn man.
    Sinds de tijd dat mijn man de kleine voelt (week 19) luisteren we elke week wel 2 of 3 keer wij vinden het echt een SUPER ding.
    Veel olezier!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Ik heb hem in het begin heel vaak gebruikt. Het is een super ding:D

5. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hier altijd wel makkelijk het hartje gevonden.(vanaf 13 wkn)
    Iid super om even naar het hartje te luisteren van je uk.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf de 12e week een angelsound en met 13 weken het hartje gehoord. Vind het helemaal geweldig om af en toe de baby te horen. Vanaf dat ik de 1e x het hartje gevonden had, heb ik het elke keer vrij snel kunnen vinden, je weet dan waar je moet zoeken.
    Succes en veel plezier!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ik gebruik 'em nog steeds! Ook al is het niet meer nodig, want voel de kleine de hele dag door. Het is namelijk wel leuk voor mijn dochtertje die af en toe komt vragen of ze even naar de baby mag luisteren :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind het een geweldig ding! Gebruik hem alleen nauwelijks nu, alleen als we met manlief even willen luisteren of als ik me zorgen maak. Maar heb 'm tot 20 weken wel veel gebruikt :D

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Dat klinkt veel belovend! Ik denk ook dat het voor vriendlief ook erg leuk is, omdat hij het getrappel natuurlijk niet (altijd) voelt..

Van het weekend maar eens proberen! :D

10. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ja geweldig ding, al gebruik ik em nu nog maar zo'n 1x per week nu uk goed te voelen is :)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik heb hem sinds vd week en ben er echt superblij mee. :)
    Ik heb het hartje iedere keer zo gevonden, hoewel onze uk af en toe verstoppertje speelt. :)
    Dan heb ik het hartje gevonden en ineens hoor je hem wegschieten en weg is het hartje dan, als ik dan naar de ander kant van mijn baarmoeder ga ligt hij daar. :)
    Ik vind het heerlijk om naar onze Spruit te luisteren.

12. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    @ TS: Hebben jullie al geluisterd?!! Het blijft een wonder he..!

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik vind het een geweldig ding!
    Ik kan het hartje gelijk makkelijk vinden...:)

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Hoi!

Wij hebben geluisterd en konden het hartje gelijk vinden! :D Komt natuurlijk ook omdat ik al 28 weken zwanger ben en de kleine niet meer zoveel ruimte heeft om zich te verstoppen!

Mijn vriend en ik kregen meteen een grote glimlach op onze mond, erg blij met de angelsounds! ;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Geweldig apparaat!! Bij de vorige zwangerschap vanaf 10 weken ongeveer gebruikt en nu hoorde ik gisteren al het hartje!!!! Vandaag weer:D kon het hartje binnen 3min vinden.

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik had hem geleend toen ik geloof ik 14 weken zwanger was. heb hem gebruikt totdat ik de kleine voelde met 20 weken. hij deed het prima.

17. ymke

ymke Lid

Feb 25, 2010
    58
    0
    0
    Hier ook een angelsound, bij 3 zwangerschappen gebruikt. Werkt echt heel snel. Maar toen ik ze voelde bewegen, vond ik het minder nodig om te luisteren. Maar op het begin veel gebruikt.
    Vooral bij mijn eerste. Dan ben je toch wat onzeker misschien

Share This Page