kado voor papa van zoon

Discussion in 'Baby en dreumes' started by quschke, Mar 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    Mijn man is binnenkort jarig en mijn inspiratie voor een cadeau laat me in de steek.
    Wil graag iets leuks kopen voor hem uit naam van zijn zoon. Wat Justin hem dus cadeau kan doen. Hij is nog te klein om zelf iets te fabriceren en dergelijke.

Iemand een leuk idee of tips?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb bij een winkeltje hier in het dorp ( maar kan ook gewoon via internet)

en sleutelhanger laten graveren met de foto van onze zoon

Manlief was er echt heel blij mee, omdat hij de sleutelhanger aan zijn autosleutels had en die dus altijd bij hem had :p

3. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb mijn man voor zijn verjaardag het Vroemtuigenboek van Richard Scarry gegeven.
    bol.com | Mijn leuk vroemtuigenboek, Richard Scarry | Nederlandse boeken
    Mijn man is ook nog steeds gek op auto's en treinen e.d. (hij blijft zeuren om die Duplotrein en auto's van Tonka voor ons zoontje (of toch stiekem voor zichzelf) :D) dus vond ik het wel een leuk cadeau, zodat hij dit aan ons zoontje kan voorlezen en de verschillende voertuigen kan aanwijzen.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

gegraveerde sleutelhanger was hier binnen 3 maanden een glad plaatje wa niets meer van te zien maar dit zijn de twee dingen die mijn mannetje krijgt voor zijn verjaardag namens alyssa:

binnenspiegel kopen, en het glas van de binnenspiegel in 1 hoekje haar foto laten graveren.. zo kan ie haar altijd zien als ie weg is ;)

nieuw sportstuur met vlammen als uitsnijding en daarin haar naam en geboortedatum gegraveerd..

misschien is het een idee, jouw mannetje is immers net zo gek op zijn auto's :D;)

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hier heeft manlief hem nu ruim 2 jaar, en hij is nog helemaal mooi :D

tuurlijk wel een paar krasjes maar dat is ook niet te voorkomen, de foto kun je er iig nog heel mooi uithalen.

6. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    @nonnie: die binnen spiegel vind ik wel een heel apart en geweldig cadeau! Heb je ook nog tip waar ik zoiets kan krijgen/laten maken?

@mejojo: Sleutelhanger is ook een leuk idee...maar zijn bos is al zo groot!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

je weet het antwoord al ;)

Share This Page