Dubbele kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brabbel1988, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zijn er goede tips, merken of iets dergelijks wat ik moet weten?
    En DE VRAAG hebben jullie de kids achter of naast elkaar zitten?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    IK wil graag gaan voor de Bugaboo Donkey maar ml vind hem te duur...
    gelukkig heb ik nog even tijd om hem over te halen:D

De Donkey kun je voor 2 kindjes naast elkaar gebruiken en als je met 1 kind op pad gaat inkorten naar een enkele wagen...en dat vind ik juist fijn...

3. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Mijn ervaring in mijn opvang is dat naast elkaar gezelliger is en prettiger loopt en je bent niet zo veel breder dan achter elkaar....

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Kindjes achter/ onder elkaar. Bevalt heel goed!
    Wagen is ook als enkele wagen te gebruiken, dit vind ik erg prettig. Bij een tweeling is dit niet van toepassing natuurlijk...

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier een wagen achter/onder elkaar. Met mijn enkele Quinny kwam ik hier soms al niet door bepaalde winkels heen, dus hier echt uit praktisch oogpunt geen dubbele naast elkaar.

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    wij hebben de bugaboo donkey, naast elkaar dus. Super gezellig en pas bijna overal tussendoor. Super wagen, alleen een beetje erg duur.

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Wij hebben ook een bugaboo donkey aangeschaft.. Hij rijd echt fijn en vind de breedte heel erg meevallen! Ik gebruik hem op dit moment al voor mijn zoontje en kan hem straks zo uitbreiden voor de tweede.

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

ik heb de topmark toppi 2 ( achter elkaar) en kan in alle mogelijke combinaties gebruikt worden. kindjes zitten nu vaak tegenover elkaar, wel zo gezellig. ik vind em fijn sturen en heb em ook even voor 1 kindje gebruikt. ook in winkels nog nooit problemen gehad, zelfs bij de kruidvat niet hihi

9. KimK

KimK Niet meer actief

Wij hebben de Donkey. Erg tevreden over. Top wagen, zeker een aanrader. Nog nergens geweest waar ik niet binnenkwam.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier een abc zoom design. Kindjes achter elkaar en kunnen in alle posities (beide naar mij, naar elkaar, oudste vooruit jongste naar moeder kijkend ed). Fijne wagen, prima prijs :)

11. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier ook een wagen met de kindjes achter/onder elkaar. Ben super tevreden met onze wagen (phil en teds promenade).

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hier ook net de donkey aangeschaft om alle bovengenoemde redenen. En hij rijdt heerlijk! Duur is ie wel idd maar ben van plan m nog lang te gebruiken hihi. En op mp kan je er nog veel voor krijgen ook zag ik.

Deel Deze Pagina