hoi hoi ik ben aan het kijken of we een expedit kast bij ikea gaan halen voor al haar speelgoed. Maar ben nog aan het twijfelen. Dus show je speelgoedopruimplek! Mag ook andere kasten!
net ff naar ikea geweest en de 1 rij met 5 vakjes gehaald. Mooi smal en past overal. Zal morgen ff foto posten
Geen Expedit, wel Ikea Ik ben er echt heel erg blij mee. Gewoon simpel en strak maar heel functioneel!
Bekijk bijlage 288040 Hier is mijn kast. Dit is nog een oude foto, heb hem nu aan de andere kant van de kamer staan. En onderin 4 zwarte manden Zal morgen even een andere foto maken
Handig zijn die kasten. Wij hebben er ook een op de kamer van mijn zoontje. Vier met bakken en vier zonder voor boekjes en knuffels. Ideaal.
Wij hebben onder de trap één van 1x5 rechtop en daarnaast 2x2. Onderin drie plastic rode bakken naast elkaar. In de middelste van de 1x5 twee rode lades voor pappa en mamma. Kan de kleine mooi niet bij straks Sowieso héél veel expedit hier We hebben geen zolder op het huis en geen bergruimte, dus alles moet een plekje. Expedit is ideaal!
op haar slaapkamertje.... beneden heeft ze een tafeltje en ik neem steeds een doos mee naar beneden kan ze kiezen uit wat daar in zit...
thx! vond ik ook heb heel lang zitten denken..een kast nam weer zoveel muur weg....en die heeft ze toch al niet veel met een frans balkon en de bijbehorende schuine muren....... Nu net zoveel opberg ruimte...en toch nog wat muur in zicht...en plafonds zijn 2.60 ofzo hoog dus ruimte genoeg om op te hangen...