Alvast ter informatie (mochten we gezegend zijn om zwanger te mogen worden van een 2e wondertje). Heeft iemand deze duo-seat en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heb namelijk al een mutsy urban rider waar de duo-seat op kan/mag. En weten jullie toevallig bij welke winkels hij "live" te bewonderen is? Waar ik tot nu toe ben geweest is hij wel te bestellen, maar hebben ze hem niet staan.
Wij hebben hem binnen, maar gaan hem op het 4-rider onderstel gebruiken. Ze hadden hem een paar maanden geleden iig bij Babypark in Gouda staan, weet niet hoe ver je weg woont? Kan je niet laten weten hoe hij bevalt, want het 2e ukkie is nog niet geboren. Vind wel de voetenzak voor de voorstoel vrij klein.
Gouda is wel te doen. Binnenkort maar eens gaan kijken. En mag ik je vragen wat het gekost heeft en wat je er allemaal bij hebt/moet nemen? Ik kom niet verder dan het zitje zelf, een babynestje, 1 of 2 voetenzakken en een regenhoes.
ik heb er eentje gehad op zich heel ideaal alleen t babay nestje vond ik een beetje klein ,maar verder hartsikke makkelijk
ik lees even mee wij willen binnen kort gaan proberen om zwanger te worden van een tweede wondertje ik wist niet dat mutsy deze kinderwagen mogelijkheid had hebben jullie misschien foto's want ik was al bang dat we een nieuwe kinderwagen moesten kopen
@makey; Hoelang heb jij met het babynestje kunnen doen? En ik neem aan dat je die wel moet aanschaffen als je er een baby in wil leggen (of zijn er andere opties)?
Bij babypark is ie idd te zien. Ik vond eerlijk gezegd het voorste zitje erg krap. Dochter kan dan alleen heeeeeeel rechtop zitten en de zitting is heel kort. Het achterste babygedeelte kon ook niet 100 % plat en was ook niet zo groot. Vond eht idee super maar ben toch voor een duowagen gegaan vanwege die redenen.
boeketje, ik heb er tot 3 mnd mee kunnen doen daarna heb ik een gewone voetenzak in gelegd met een deken op gevouwen eronder .
3 mnd is niet erg lang... toch maar eens kijken of ik binnenkort even naar gouda kan rijden om te kijken. Ben wel benieuwd wat het in totaal kost (zitje, voetenzakken, nestje, regenkap en wat nog meer nodig is) en of dit dan heel veel goedkoper is dan een duowagen. Is de duo-seat trouwens "plat" te maken zodat hij mee kan in de auto? en is hj dan veel groter/hoger dan de buggy-inzet van de mutsy?
wij hebben gekozen voor een koelstra twin flexxo na ze allemaal in de babydump uitgeprobeerd te hebben. Dit is met de zitjes naast elkaar. Dit vanwege dat ik graag een wagen wilde waar een reiswieg op kon. Ik vin dhet namelijk minder prettig als ik achter de wagen loop en ukkie niet goed kan zien. Met die reiswieg kijk je gewoon lekker gelijk in die bak en kun je oogcontact houden. weet dat Ivy dat altijd erg fijn vond.
hier bij de babydump hebben ze hem ook staan, maar ik vind het baby gedeelte maar niks. De baby ligt toch echt in een deuk zeg maar, kan niet helemaal plat zoals een kinderwagen bak. Wij zijn ook voor een duowagen gegaan, urban jungle duo.
Vandaag even wezen kijken bij babypark. Dochter even voorin gezet en de zitting voor staat idd erg recht. Prijstechnisch is het natuurlijk wel aantrekkerlijker dan een duowagen die met alles erbij toch 3 tot 4 keer zo duur zijn. Ga maar eens rustig alle voor en nadelen op een rijtje zetten (en even op marktplaats kijken). Als jullie nog tips hebben qua alternatieve dan hoor ik het graag