Hallo Graag zou ik willen weten wie ervaring heeft met de luieremmer van de hema. Je moet hierbij cassettes gebruiken. Ik wil graag weten of de luiers ook vacuum verpakt worden. HEMA - baby - actie - luieremmer groetjes Suzanne
wij hebben hem van de week gekocht, ik ben er erg tevreden over... de luiers worden niet vacuum verpakt... de casette stop je er boven in, daar zit een plastic in waar je aan de onderkant een knoop in moet maker. deze trek je naar beneden de emmer in, dan zit er in de emmer een soort van schuif waardoor de emmer luchtdicht zit, als je er een luier in wilt doen schuif je de schuif opzij en stop je de emmer in de zak waar de overige luiers ook al inzitten. gaat heel makkelijk met 1 hand... Als ie vol is doe je de emmer open, snij je het plastic doormidden, leg je er een knoop in en kun je het weggooien, in het plastic leg je weer een nieuwe knoop voor de volgende lading... hihihi snap je het nog? wij doen er overigens alleen plas luiers in, en ruiken helemaal niets.. (de poep luiers stinken zo erg dat we eerst de kamer moeten luchten voor deze begaanbaar is deze doen we dus gelijk naar buiten )
heb em van de week ook gekocht maar klinkt positief!! alleen zou die volgens jou ook de poepluiers aankunnen? want wij wonen 1 hoog en de bak staat beneden, en om nou voor elk luiertje, kind mee en naar beneden te lopen.... beetje lastig..
Wij hadden ook een luieremmer met cassettes, binnen 2 dagen mee gestopt. Ik had vreselijke ruzie met die cassettes. Ik gebruik nu de geparfumeerde luierzakjes van de action. Hier passen 5 luiers in (maatje 3), en dan aan het einde van de dag knoop ik hem dicht, en gooi ik hem weg. Ook met poepluiers die ik erin gooi, ruik ik niks. Ze kosten iets van 1,50 voor 150 zakjes.
wij hadden de sangenic luieremmer JUIST alleen voor de poepluiers plasluiers gingen gewoon in de prullenbak. In de flat vonden we het erg handig nu in de eensgezinswoning, gaan de poepluiers gelijk naar buiten.
Wij hebben de luieremmer van Sangenic. Die kan wat mij betreft prima vieze stinkende luiers aan. Bij deze emmer draai je de zak dicht nadat je de luier en doekjes erin hebt gestopt. Bij elke luier begin je dus met een nieuw stukje zak. Dus als je 'em dicht gedraaid hebt ruik je het al bijna niet meer en met het deksel erop vind ik 'em eigenlijk reukloos. Wij hebben 'em ook gekocht omdat we in een appartement woonden en ik mezelf niet bij elke poepluier naar de container zag lopen. Maar nu we inmiddels in een gewoon huis wonen gebruiken we 'em nog steeds. Ik vind het ideaal!
wij hebben ook die van de hema. Ben er zeer tevreden over. Alles gaat erin: plas en poepluiers, maarhebben nog nooit iets geroken. Je doet er erg lang mee, ik doe hem 1 keer per week leegmaken. /Ik maak de luiers heel klein en duw er best hard op. Dus er gaan er aardig wat in. (Wij betalen hier per vuilniszak en niet per gewicht) Ik kan hem zeker aan raden.
wij hebben m 2 maandjes terug gekocht, de luiers worden niet stuk voor stuk verpakt, maar in 1 grote worst zeg maar. wij zijn erg tevreden, je ruikt niets! (en we hebben luiers van een peuter en van een baby)
wij hebben die van sangenic. Wij doen er alleen de poepluiers in. Voor de plasluiers heb ik een gewoon afvalbakje. Die cassette kosten 9.95 en dat wordt me anders een te dure hobby en zo ruik ik niets! Ideaal!
bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik die van de hema aan ga schaffen, kijken hoe dat bevalt. groetjes Suzanne
Ik heb die van de Hema vorige week gekocht en was toen 10,- goedkoper en de cassettes waren 2,50 goedkoper. Ben ook erg benieuwd hoe hij gaat bevallen, het ziet er wel allemaal simpel uit dus dat moet gaan lukken En ik zie net in het hemafoldertje dat die aanbieding tot 25 juli geldig is. dus dat scheelt nog behoorlijk wat. Liefs
ow das mooi, dan koop ik nog wat casettes! de poepluier zit er nu net in, dus uitproberen maar... hiervoor poepte hij beneden dus ging het gelijk naar buiten