Weet iemand waar ik een (donker) paarse lakentje kan kopen of een wit lakentje met paarse motiefjes... En ik ben op zoek naar een paarse ronde (bad)mat (57 cm), look a like van de ikea badmat van 2,99 ... kan deze nergens in paars vinden.... (link voor ikea badmat: IKEA | Badtextiel | Badmatten | SAXÅN RUND | Badmat ) ojaa en iemand tips waar ik leuke paarse/ turqoise kant en klare gordijnen of wat dikkere vitrage kan vinden... een combi van deze kleuren zou helemaal geweldig zijn, of anders 1 van de 2 in effen!
Cottonbaby Wieglaken stip lila Funny ledikantlaken paars Zelf heb ik bij prenatal paarse lakens gehaald.
Gordijnen bij leen bakker: turquoise: Gordijn Tiffany Gordijn Liam turquoise: Gordijn Rivka paars: Gordijn Pierre mat bij leen bakker: Karpet Colours Hoop dat je hier wat aan hebt! Veel plezier met shoppen!
Dames, jullie zijn geweldig. Dit zijn de ontbrekende details voor het kamertje! Morgen gelijk naar de leenbakker. @gwenolyn, is het lang geleden dat je een paars lakentje bij Prenatal hebt gekocht, heb er nl. geen gezien daar in de afgelopen periode.