Ik was van plan deze wagen te kopen, althans het frame en de wandelwageninzet. Mijn vorige kinderwagen was stuk dus ik zocht een nieuwe, en dacht aan de Evo. Maar toen ik eenmaal ging passen in de winkel (dochter was toen 9 maanden dus gelijk even erin gezet) viel de wandelwageninzet vies tegen! Zo klein, zo krap! Dochterlief zat in de breedte al vrijwel precies pas en in de lengte kon er ook amper 5 cm bij. Was voor mij een echte afknapper. Hij rijdt verder heerlijk en ook over het inklappen geen klachten. Maar ik zou hem voor mijn kind niet lang hebben kunnen gebruiken, helaas.
Wij hebben 'm ook en bevalt super! Makkelijk in te klappen, enorm wendbaar (makkelijk met 1 hand te sturen), stoer uiterlijk, groot boodschappennet, adapters makkelijk te wisselen. Nadelen: Wagenbak is wat aan de kleine kant. De wiellagers maken herrie als je over kleine steentjes rijdt. Verder dus heel erg tevreden! 'k Zou 'm zo weer kopen!
Hartsikke bedankt allemaal! we hebben hem gister gekocht, ik ging net kijken op de site van babydump en zag dat hij daar geprijsd staat voor 379,- terwijl wij gister 399,- hebben betaald dus dat word straks eff bellen maar dat zal wel goed komen. Nou heb ik nog een vraagje in de kinderwagen zit een matrasje en dekbedje, weet er iemand de maten van? Ik wil er toch wel een hoesje om heen doen
Ik ben nog eens op de site babydump aan het kijken geweest en zie de kinderwagen er 2 keer op staan en volgens mij zijn er geen verschillen op de prijs na dan kunnen jullie even mee kijken? Transaction Combi Black | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump Transit Combi Black | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
Er zijn kleine verschillende in beide wagens, hebben er vorig jaar naar staan kijken. De verschillen weet ik alleen niet meer zo op te noemen.. wij hebben uiteindeljk de evo gekocht
De uni parasol van Prenatal past erop, en die van Kruidvat ook! Moet er wel bij zeggen dat ik t zelf niet zou kopen.. omdat die dingen je frame beschadigen
Hoi, De Transit en Transaction verschillen wel hoor. Ik zie een verschil aan de stuurstang. De ene stuurstang kan je verstellen door uit te schuiven en de andere door een knop aan de zijkant. Verder is er een verschil waar de draagmand wordt ingeklikt op het frame. En er zijn nog kleine verschillen. Maar geen van beiden is dus de Mutsy Evo.
Mijn dochter heeft er tot 5,5 maand ingelegen, paste nog wel hoor, maar ze wou neit meer, ze wou om zich heen kunnen kijken. Mijn ervaring is dat dit bij veel kinderen is Ze zijn de gesloten bak dan zat
ok ik heb de verschillen ook gevonden. Vind ze echter wel minimaal. idd ik heb geen evo gekocht maar de transit combi black, we vonden die iets groffer en mooier dan de evo. en het prijsverschil was natuurlijk mooi meegenomen
Sorry maar zijn echt duidelijk verschillende wagens hoor. Bv. de duwstang, het frame (is bij de ene duidelijk anders en wat 'groffer') de kap staat bij de ene iets meer naar voren. Als je de twee plaatjes naast elkaar open hebt staan zie je wel duidelijke verschillen. Maar idd geen van beide Mutsy evo. Ik ben wel overtuigd door de verhalen van de Mutsy, enige nadeel wat ik veel terughoor is dat de kinderwagenbak wat aan de kleine kant is, maar daarentegen kan het zitje wel helemaal plat dus kan je kindje daar in liggen. En ik vind het ook gewoon een mooie wagen om te zien! Binnenkort maar eens wat uitproberen. Wel goed om te weten dat dus blijkbaar niet alle maxicosi's er even makkelijk op klikken, daar ook even op letten dus. En klopt het dat je verschillende adapters moet gebruiken voor de maxi cosi en de kinderwagenbak (reiswieg)? En heeft iemand de maxi cosi van Mutsy? (bv de Safe2go)
Gebruiken hem nu 4 maanden, een fantastische wagen vind ik het! Makkelijk en compact opvouwbaar, klikt zo de Maxi Cosi erop en de adapters verwissel je ook in 5 seconden. Hij rijdt heel lekker en soepel en het is een stabiele wagen. 1 minpuntje als ik die toch mag noemen. De reiswieg vind ik wat aan de kleine kant. Maar daarentegen kan de buggy ook zo omgebouwd worden dat je die niet eens nodig hebt. Zou wel de voetenzak erbij nemen die bij de Evo hoort. Mocht je kindje namelijk snel groeien dan kan je de buggy dus ombouwen en heb je een lekker bedje.
@griekje: dat klopt. We hebben adapters voor de maxicosi en voor de wieg. Maar die verwissel je heel erg makkelijk hoor, mag geen naam hebben eigenlijk. Alleen sommige maxicosi's klikken wat moeilijker erop en eraf, maar het is wel te doen hoor. Ik kreeg er een maxicosi bij dus heb nooit kunnen kiezen welke ik wilde. Denk dat ik dus de citi heb als ik hoor dat die minder soepel erop en eraf gaat. De maat van de wieg en het dekbed weet ik niet. Maar ik lees nu dat je een hele andere wagen hebt gekocht dan de Evo, dus dan weet ik het al helemaal niet. Ik heb iig in de Evo gewoon een hoesje gekocht voor een matrasje in wieg maat. Past best goed. Het dekbedje heb ik alleen voor buiten gebruikt en daar deed ik gewoon een leuk fleesdekentje overheen. Bij die andere Mutsy kan het wandelwagenzitje ook niet naar je toe gedraaid worden toch?