Zoals de titel al zegt, zijn hier mensen met ervaringen met deze wagen? Zowel negatief als positief is welkom, ben wat aant orienteren alvast. Hebben nu een "oude" tweedehands Quinny Buzz maar willen toch graag iets anders.
Toen wij gingen kijken voor een kinderwagen heb ik heel lang bij de mutsys staat kijken. Ik vond het opzich wel een mooie kinderwagen, maar de afwerking en stevigheid vond ik van de igo beter en mooier. Ik vond met name de duwstang te wiebelig en kreeg het idee dat het makkelijk zal kunnen afbreken( hoeft niet zo te zijn, was mijn gevoel erbij). Daarom wilde ik eigenlijk de mutsy igo, helaas was deze veel te hoog voor mij(ik ben klein). De evo kon je wel makkelijk hoog en laag zetten. Wij zijn toen toch maar voor een joolz gegaan.
Wij hebben ook een evo, ik ben er erg blij mee! Wat voor ons de doorslag gaf is dat hij zo ontzettend makkelijk in en uit te klappen was. Hebben er meerdere geprobeerd, maar deze stond met stip op nr 1
Ook de Evo.' Vind hem er mooi uitzien, Is stevig, rijd makkelijk, soort luxe met zn lederen handgreep. Makkelijk en snel in te klappen. Nadeel? Lastiger rijden in bos, daar heb je luchtbanden voor nodig
Wij hebben hem inmiddels weggedaan omdat er een duowagen is gekomen, maar ik vond t een super kinderwagen! Altijd met veel plezier achter gelopen!
Mooie wagen, grote nadeel vindt ik dat het kindje in de buggy inzet van je af zit. Erg ongezellig aangezien ze rond de 6 maanden al niet meer in de reiswieg passen..
Hier ook de mutsy evo al 14 maanden in gebruik, ben nog altijd super blij met deze wagen! Voor mij geen nadelen! Fleursylvano; De buggy inzet kun je er ook naar je toe opklikken hoor!
Vrienden van ons hadden de Evo wij hebben de 4 rider light weigt en het viel op dat hun een veel kleinere bak hebben dan wij. Hun zoontje heeft ook dus maar heel kort in de bak gelegen en kon daarna nog niet in de wandelwagen inzet omdat hij daar nog te jong voor was. Heeft tussendoor dus een hele poos in de maxi cosi op de wagen gezeten omdat er geen andere oplossing was. Ik zou dus ook even kijken naar wat je qua bak grootte fijner lijkt.
Hier ook een Mutsy Evo en supertevreden over. Buggy inzet kan ook naar je toe gezet worden. Beide kanten op dus.
Wij wouden ook graag de Evo maar hebben toch besloten om andere te doen.. omdat; - Wij hem niet heel stevig vonden ogen.. (maar lees hier dat de meesten hem wel stevig vinden dus dat zal wel mee vallen ) En bij de testronde hadden we het gevoel dat hij zo uit elkaar kon vallen - De wandelwagen alleen van je afkon (volgens de verkoper! Lees ook alweer iets anders) - De reiswieg heel klein vonden.. daarbij zijn wij zelf beide groot.. en gaan we er in eerste instantie vanuit dat we ook groot kindje krijgen.. zegt natuurlijk niks.. Wij hebben uit eindelijk gekozen voor de Maxi Cosi Mura 4.. (komt eind april!) Mede omdat dit gewoon meer aan onze 'eisen' voldeed..en de kinderwagen robuster is.. en wij dit sowieso beter bij ons vinden passen als de Mutsy welke veel fijner gebouwd is..
Wij hebben onder andere ook gekeken naar de Mutsy Evo en Mutsy Igo, maar uiteindelijk een andere gekocht. De prijs vond ik aantrekkelijk en ze zien er ook best wel leuk uit vond ik. Wat voor ons de twee grote negatieve punten waren was zoals al eerder genoemd 1) de instabiliteit in vergelijking met andere merken en dan met name de speling op de duwstang en 2) de verhalen dat veel kinderen nogal onderuitgezakt zitten in het kinderwagenzitje (weinig ondersteuning en niet dus ergonomisch verantwoord). O ja, die stabiliteit is veel beter bij de iGo, maar hier kon ik met geen mogelijkheid de knoppen vinden voor het inklappen en om de reiswieg er af te halen. Na tien minuten kon pas de derde verkoopster kon me uitleggen hoe het werkte. Dat was voor mij een afknapper.
Wij hebben ook de mutsy evo en zijn erg tevreden! Onze dochter heeft tot 7 maanden in de bak gelegen en is daarna in het zitje gegaan. Onze dochter zit prima in het zitje, niet onderuitgezakt ofzo. Dat is denk ik ook wel per kindje verschillend. Ik vind 'm in ieder geval erg fijn, klapt makkelijk in, rijd soepel. Enige nadeel vind ik het boodschappennet onderin, als dat te vol zit, dan sleept het wel eens een beetje over de grond. Bij ons is er dus een heel stuk af geschaafd. Maar volgens mij kan je die gewoon weer nieuw bestellen.
Moet zeggen dat mijn zoontje indd ook eerst een beetje onderuitgezakt zat... nu zit ie gewoon goed. En de inzet kan 2 kanten op hoor