Hoi meiden, Ik kwam laatst de bumblies babyverzogings producten in de winkel tegen en het viel me op dat de erg goedkoop zijn in vergelijking met andere merken. 300 ml voor 0.99 euro! Nou vroeg mij af wie er hier allemaal ervaring mee heeft en wat deze zijn? Ik zit namelijk te twijfelen of ik die wel of niet aan moet schaffen wat raden jullie aan?
zou het gewoon proberen hangt erg van de huid van je kindje af hoe het er op reageerd. Mijn zoontje heeft veel eczeem en kan weinig hebben maar bijvoorbeeld de baby lijn van action wel en die is zelfs maar 72 cent per fles. Zwitsal kan hij helemaal niet tegen. Etos is ook goedkoop en ruikt ook lekker. Bumblies nog geen ervaring mee hier.
Ik heb vaak de badolie van Bumblies. Prima spul hoor, en ruikt lekker! Bumblies luiers vind ik trouwens ook heel goed.
@frommel86 nu ik er over nadenk, heb ik zelf ook last van exzeem en gebruik daarom de babyshampoo van action als makeupreiniger (andere producten veroozaken irritaties)... ik heb er zelf ook totaal geen last van misschien kan ik die van action ook eens proberen voor de baby..
De billendoekjes vond ik helemaal niks, niet voor de billen althans. Vrij dik en scheurden makkelijk... Als je zo'n pakje zou willen gebruiken in zo'n doosje voor billendoekjes is het helemaal niet geschikt, komt vast te zitten.
ik vind de badproducten prima. De doekjes en luiers helemaal niks. Luiers echt planken en zeker voor minis niet fijn en de doekjes komen niet fijn uit de verpakking. Vaak een hele sliert en ik wil ze met 1 hand eruit kunnen halen
Ik kreeg ze bij het hoogvliet pakket (ophalen met een geboortekaartje echt een super groot pakket, met 2pakken luiers, doekjes, potjes diksap etc...) Doekjes vind ik prima! De teotenpoetsers vond m'n zoon erg lekker ruiken De wasgel en de shampoo vind ik ook prima spul! Luiers weet ik nog niet, pakken zijn in maat 3 + 4 en had veel pampers uit de aanbieding. Ik weet wel dat mijn schoonzus ze altijd heeft en erg tevreden is, haar kindjes zijn wel al wat groter ( dus weet niet hoe maat 1/2/3 zit...)
We hebben verschillende luiers getest en zijn het meest tevreden over de bumblies, dus die hebben we altijd. En nog heel goedkoop ook !
Allemaal bedankt voor jullie reacties lees gest veel posieteve verhalen! Denk dat t de proberen waard is...
Hier bumblies in de geboortedozen van de plus en Jan linders gekregen.de luiers vond ik fijn en de shampoo en duchegel gebruik ik nu nog de zelfde flessen voor. De billendoekjes vond ik minder, ze plakken aan elkaar vast.
ik zou inderdaad gewoon alles een periode proberen en kijken hoe het huidje reageert. En dan daarna een keuze maken hihi