Mutsy Evo Ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladycake, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zolang je kindje nog niet stevig zelf zit zal t in elke kinderwagen wat hangen. Vandaar dat je t dan beter nog kunt kantelen.

Daarom vind ik de zapp zo'n onding (die eerste die maar 1stand heeft) heel breed en dat riempje tussen de benen zit zowat op de rand, dus een zitdiepte van 25cm voor kleine babybillen, dus dat hangt. De speedi eigenlijk tzelfde.

Bij de mutsy 4 rider eigenlijk geen last van gehad en ik vond de zitjes van de evo en de igo er ook goed uitzien. Zeker die van de Igo, die had een heel fijn kantelsysteem.

Zo lastig om een wagen te vinden die echt helemaal voldoet aan alle wensen en eisen (hier dan :D )
    We hebben een mountain buggy, echt helemaal geweldig, zo;n fantastische wagen!! Maar hij is groot, als je de wielen eraf haalt zit je nog met uitstekende pinnen. Neemt veel ruimte in in de auto en het zitje kan alleen van je af. Dus ik twijfel nog steeds of ik m weg doe of toch erbij hou,,,,,(dan ben ik ook van t bos probleem af, gebruik ik die voor t bos en de nieuwe voor al t andere)

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    De inzet kan bij ons ook 2 kanten op..is allemaal gedemonstreerd in de winkel. .wij waren er super tevreden over :)

3. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16

Daar heb ik bij onze 4 rider dus helemaal geen last van gehad, jammer dat dat nu dus wel meer is....

4. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Ik heb trouwens wel last van de bevestiging van de riempjes... Wat een klote ding zeg!! Dat ding klikt iedere keer los, of hij gast gewoon helemaal niet vast... Hebben jullie daar ook last van?

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Vrij snel weg gedaan.
    Totaal niet geschikt voor ons dagelijks leven.
    We hebben nu 1 met luchtbanden en vering.
    Voor wat minder offroad gebruik is de Evo wel geschikt

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij hebben hem gekocht, maar nog niet in gebruik.

Vraagje: verkoper bij babydump zei dat de maxicosi er op paste en dat je geen adapters nodig hebt. Klopt dit want wij krijgen hem met geen mogelijkheid erop..

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Voor de inzet heb je geen adapters nodig maar voor de maxi cosi wel hoor.. Zitten bij de wagen toch?:(

8. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ja! De adapters voor de maxi cosi zitten bij de wagen!

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jep die adapters zitten erbij..anders krijg je er met geen mogelijkheid een maxicosi op..

10. annelie566

Zaten er hier echt niet bij.. Een paar adapters en die waren voor de reiswieg. Wat raar zeg.. Kan iemand mosschien een foto maken van die adapters want nu snap ik er werkelijk niks meer van..

11. annelie566

Als ik op maxicosi adapters zoek voor de evo dan zien die er ook heel anders uit dan de adapters die wij kregen. Gekocht bij de babydump. Zal ik bellen dan maar? Ik heb er nog specifiek naar gevraagd en verkoper zei dat het niet nodig was. Ik zie dat losse adapters 35 euro kosten en dat vind ik wat te gek eigenlijk. Gebruiken jullie ze vaak?

12. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag gekeken naar de Mutsy evo. Hier ging onze voorkeur naar uit. Gezien de prijs. De mutsy vergeleken met de Joolz day. En gevallen voor de Joolz. Reed zoveel lichter en soepeler. Dan maar iets meer geld kwijt.

13. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Jep, vind k ook! Dochter is hierdoor een keer bijna uit de wagen gevallen (hing al half onder de stang door!) En ze zit niet helemaal goed in de wandelwagen, zakt idd onderuit (vooral als k de beensteun omlaag doe, dat hoort zo toch als ze groter zijn?)

14. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik heb een Mutsy Igo en hier zaten ook geen adapters bij.. hoort dat bij de Igo ook? Wij hebben 'm ook bij Babydump gekocht.

15. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    yupp voor de maxi cosi heb je adapters nodig
    deze zitten er niet standaard bij en moet je dus bij bestellen(wij hebben ook en IGO aangeschaft) kosten €35 volgens mij;)

16. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Ik heb gister Mutsy een mail gestuurd over dat riempjes gedoe, hopelijk krijg ik gauw antwoord!!

17. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zitje kan ook naar je toe....

Verder ik vind t een geweldige wagen met als enige minpuntje dat de zonnekap er niet af kan. Maar verder lekkere ruime mand onderin voor boodschappen en rijd heerlijk!

18. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ik heb ze ook gemaild over de riempjes en kreeg zo nieuwe ;)

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Anne1988 ik heb dat probleem ook! Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen.

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb de wagen bij babydump gekocht. Er zijn geen adaptersbij geleverd. Daarom ben ik teruggegaan, excuses gekregen en enkele dagen later werden ze alsnog bezorgd.

Deel Deze Pagina