Mutsy Evo Ervaringen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ladycake, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1988

Anne1988 Actief lid

Mar 20, 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Er stond in zo'n automatisch mailtje terug, dat ze proberen binnen 24 uur de mail te beantwoorden... Helaas nog steeds niks gehoord... :(

2. Merenwen86

Apr 2, 2013
    67
    0
    0
    Hier de Evo gekocht, gisteren opgehaald. Nog geen gebruikservaring.
    De adapters voor de maxi cosi zaten er bij mij bij, terwijl dat nergens stond. Ik heb dus een extra setje adapters voor de maxi cosi erbij gekocht, het klikken van de maxi cosi ging prima.
    Benieuwd hoe het straks gaat met kind erin!

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ahh ik zal morgen eens even bellen voor die adapters, wie niet waagt...zou toch 35 euro schelen.

gebruiken jullie de maxi cosi veel op de wagen? Anders schaf ik ze misschien toch aan mocht de babydump ze niet erbij geven.

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

Oct 29, 2013
    1,046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is niet zo, de buggy inzet kan 2 kanten op.

Hier ook gehad.

Voordelen : mooi, stevig, rijdt lekker soepel. Makkelijk inklapbaar en compact.

Nadelen : Buggy inzet is klein en smal. Zoontje groeide er heel snel uit. Verder vond ik de adapters van de cosi niet lekker passen. Als je switcht van reiswieg naar cosi dan klikken die adapters niet lekker soepel vast. En verder vond ik het frame erg snel beschadigbaar. (Zilver frame hadden wij) bij de eerste rit al een krasje. En tenslotte vonden wij de gordel van de buggy heeeeel vervelend. Rotsysteem, je bent lang bezig om hem goed vast te klikken. Niet handig als je haast hebt.

Kijk er goed naar in de winkel. DIt zijn onze gebruikerservaringen.

5. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

Oct 29, 2013
    1,046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel vaak en zeker voor een korte boodschap, huisarts oid. Laat je je baby liever in de cosi.

Hier zaten ze er standaard bij in de doos bij de wagen. Zou afwachten om ze los te kopen anders heb je toch met een dag in huis.

6. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

Oct 29, 2013
    1,046
    0
    0
    NULL
    NULL

Heeeeeel irritant ik heb menigmaal staan vloeken.

7. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

Jan 15, 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, ik had het probleem met losklikende riempjes ook, en heb mutsy gemaild en kreeg gewoon een nieuwe, probeel opgelost

8. frommel86

frommel86 Actief lid

Dec 16, 2011
    483
    0
    16
    mutsy 4 rider had deze problemen niet.

9. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,121
    398
    83
    Wij hebben ook de Mutsy Evo gekocht, krijgen hem in april dus nog geen ervaringen! Maar vooral gekocht omdat hij zo compact in te klappen is, er stevig uit zag en de prijs ook leuk is;) Volgens medewerker bij Babypark moesten we wel apart adapter er bij kopen als we de maxicosi op het onderstel wilden, dus dat hebben we gedaan. ben nu benieuwd of we hem dubbel krijgen! zoals ik dat hier lees dat ie er gewoon bij zit? zal mij benieuwen!

10. Anne1988

Anne1988 Actief lid

Mar 20, 2012
    371
    0
    0
    Schijndel
    Heb een mail terug en krijg nieuwe riempjes! :)

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Ah super voor je! Dan probeer ik het ook, waar heb je heen gemaild?
    Fijn dat je het even liet weten.

12. Anne1988

Anne1988 Actief lid

Mar 20, 2012
    371
    0
    0
    Schijndel
    Ik dacht info@mutsy.nl Maar ze hebben op hun site ook een formulier wat je kunt invullen, maar dat lukte toen op mijn telefoon niet...

13. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Dankjewel!

14. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    Heerlijke wagen maar toch een paar kleine minpuntjes:

-De voorste wielen klappen regelmatig naar buiten bij het inklappen in plaats van naar binnen waardoor je het frame niet helemaal plat in kunt klappen en het niet vast"klikt" in ingeklapte toestand.
    -De maxi-cosi adapters werden niet standaard meegeleverd door babydump, alsnog gratis erbij ontvangen want stond wel in online advertentie
    -Het boodschappennetje schuurt tegen een stoeprand als het vol zit, je moet dus goed opletten de achterwielen al snel op te tillen.
    -De adapters klappen naar beneden als de wagen is ingeklapt. Bij het uitklappen blijven deze naar beneden vallen waardoor je eerst de gehele wagen uit moet klappen en dan de adapters vastklikken maar dat voelt heel breekbaar omdat het toch eigenlijk niet zo bedoeld is.

Maar ondanks deze "nadelen" zou ik toch echt niet snel een andere wagen kiezen. De bak is lekker groot, ons forse moppie van ruim 3,5 maand kan er in met een hele verzameling aan spullen. Het frame (zwart) en bak (bruin) zijn niet zo besmettelijk en echt wel bestand tegen een stootje. En makkelijk sturen met 1 hand.

Met het zitje (nog) geen ervaring maar daar waren al aardig wat reacties over!

15. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik heb de babydump gemaild en krijg alsnog de adapters thuis gestuurd:)

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    De adapters horen niet naar beneden te klappen, die kon ik vast klikken. Daar zou ik mee terug gaan want dit lijkt me heel vervelend.
    O ik lees het nu beter, ik vond het niet breekbaar aanvoelen, dat je de wagen eerst uit moet klappen vind ik logisch.
    En de voorste wielen kun je vastzetten, dan klappen ze gemakkelijk en altijd goed in.

Ik heb ze gemaild en krijg ook nieuwe riempjes.

17. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    #57 Dyson, Feb 19, 2014
    Last edited: Feb 19, 2014
    Vanochtend zat toevallig het ene wiel vast (waarschijnlijk gebeurd met in de auto zetten) en ook toen klapte het in de verkeerde richting in, maar geeft niks ben dolgelukkig met m'n wagen.

18. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Dat mag dan niet. Je kunt ermee terug gaan. Maar als t jou niet uitmaakt. Ik ben er ook dolgelukkig mee. Heerlijke wagen.

19. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

Mar 4, 2013
    999
    0
    16
    Kan de zitting van de wndelwagen in ligstand en kun je ook de voetensteun verstellen?

20. Amezen

Amezen Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ja dit kan allebei.

Hier ook zeer tevreden over de EVO. Gekocht vanwege compactheid en prijs en geen moment spijt gehad. Adapters voor de mc kregen wij er trouwens gewoon bij bij Babydump.

Share This Page