Welke boxkleed hebben jullie en waar heb je hem vandaan? Wij hebben er nog geen 1 en wil binnenkort toch eens op pad voor een boxkleed. Heb je evt een foto van je box+kleed?
Wij hebben deze van Cools/Petito! Hij komt van de Babydump, maar zie dat ze hem daar niet meer hebben! Bij bol.com wel!
Wij hebben een wafelboxkleed van Koeka. De kleur is egaal waardoor speeltjea beter opvallen voor je kleintje. Het is goed wasbaar en hij is lekker dik! Vior.de.zekerheid.nog.wel.een goedkoop boxzeil.eronder gedaan en onze zoon heeft er heerlijk op gespeeld. Ze hebben een.website: Home | Koeka webshop We hebben ook het wiegendekentje er.vandaan Succes met je keuze!
Hier ligt ze op Woezel en Pip. Blijft erg mooi is best vaak gewassen omdat zoonlief veel spuugde. Al kan deze dame er ook wat van.
Wij hebben die van prenatal met girl erop en 1 van woezel&pip. Eronder heb ik een boxmatras bij baby&tiener gehaald voor 15 euro.
Je kan ook een boxmatrasje kopen, hebben wij er ook in gedaan. Dan maakt het niet uit hoe dik je boxkleed is, en als ze erin ins laap vallen is het ook nit erg. Was toen 15 euro bij van asten.
Kijk je goed naar de (binnen) maat van je box? Wij hadden een iets andere maat box waardoor niet alle kleden goed passen en ook alle boxkleden hebben niet dezelfde maat.
Ik heb gisteren bij prenatal het grijs met witte boxkleed met een grote ster in het midden gehaald. Ziet er erg leuk uit en was in de aanbieding nu voor 25 euro. Daaronder heb ik een wit boxkleed gelegd wat ik bij de Wibra heb gehaald zodat de baby wat zachter ligt. Groetjes
Wij hebben deze: Prenatal - Thuis - Box accessoires - Prenatal - Boxkleed baby applique Super mooi ding en lekker zacht en dik
hebben ze bij de wibra altijd boxkleden? Ik heb er wel eens over gehoord en begreep dat ze goedkoop zijn daar. Ik heb er al een van Girafje, maar vind het denk ik wel makkelijk om een reserve te hebben of inderdaad evt om eronder te leggen.
Erg leuk kleed. Ben hem nog niet eerder tegen gekomen. Lekker fleurig! Ben zelf helemaal fan van Koeka. Dus hier een lekker dik wafel boxkleed.
Wij hebbendeze gekocht bij babydump....heb hem verder nog niet veel gezien, maar zag later dat ze hem ook bij bol.com verkopen. We krijgen een jongetje en wilden een stoer kleed : http://shop.jollein.com/kruipdeken-85x105cm-circle-star.html
Wij hebben een boxkleed van BamBam. Bam Bam box kleed Daaronder een boxmatras van de prenatal. Ben er erg blij mee! Kan ook prima gewassen worden.
wij hebben deze gekocht was in de aanbieding voor 28 euro. Heb ook nog een zwart plastic boxkleed voor eronder en nog 2 andere van onze zoon. Een zelfgemaakte delfstblauw patchwork en een blauwe van de wibra