bij de kruidvat verkopen ze een soort muziekdoos met een gele ster erop 14,95 hij gaat aan met een knopje voor 10 20 of 30 minuutjes allerlei rustgevende geluidjes krekels kikkertjes echt lekkere slaapmelodietjes. heb m vorig jaar gekregen en hij is hier ons favoriete kraamkado(we hebben m uitgeprobeert en vielen er zelf van in slaap met de krekeltjes op de achtergrond. ook geeft ie afbeeldingen op de muur sterretjes,zon,maan echt een topper
wij hebben hem ook, en onze zoon valt er echt van in slaap, we gebruiken hem vanaf dat hij 3 maanden is, hij is nu een jaar.dus inderdaad erg goede tip!!!
Wij hebben 'm ook, ook al vanaf vorig jaar . Hier zetten we 'm ook altijd aan (op de natuurgeluiden) als Milan gaat slapen. Leuk ding idd!
wij hadden m ook in het ziekenhuis bij haar bed staan toen ze 3 weken in tracktie moest ze word er echt rustig van en de zusters waren er erg blij mee. en mama ook.....ik sliep naast haarmet de krekeltjes
Goeie tip. Weet iemand of deze ook via de site te krijgen is of alleen in de winkel ( heb net de site doorzocht maar ik kan niks vinden die aan de omschrijving voldoet hihi)
Op de site van 't Kruidvat kan ik 'm zo snel ook niet vinden. En een foto zoeken is wat moeilijk, want ik heb geen idee van welk merk 't is. Maar als niemand anders jullie kan helpen, ga ik morgenvroeg even kijken (kan nu niet, want Milan slaapt met dat ding op de kamer dus ). En desnoods maak ik er even een foto van!
trekpleister heeft ze ook wel eens. moet eerlijk zijn dat ik m kreeg voor mijn dochter dacht ik wat een lelijk ding! maar echt als ik met een ding echt blij ben...... ze word er echt rustig van ook met middagslaapje
JJJJJAAAAAA hihi wij hebben opa ff op pad gestuurd ( kruidvat zit hier niet echt in de buurt en bij opa wel) en we hebben hem gevonden hoor. Kan niet wachten tot eind van de week als opa hem komt brengen. Super bedankt voor de tip en ik zal laten weten hoe ons ventje hem vind. Groetjes Kim
wijhebben m ook alleen gebruiken we hem nu niet meer sinds dat de batterij leeg was en dan zijn de krekels niet meer zo lief vergat ik steeds batterijen te kopen nu valt mijn zoontje zelf in slaap
Wij hebben die ook, de krekels zijn hier veruit favoriet. Hij slaapt nergens meer zonder. Maken geregeld grapjes, komt hij op zijn 18e thuis vanuit de disco en dan zet hij de krekeltjes nog even aan om in slaap te komen. Zelfs neefje die moeilijk slaapt raakt met dat geluid in diepe slaap. Zuslief heeft hem dan ook gekocht. Al met al een aanrader
voor de gein moet je m eens aandoen als je zelf in bed ligt dan begrijp je hoe rustgevend t is en je snel in slaap valt. in het ziekenhuis als mijn dochter onrustig was deden de zusters en broeders m aan en ze werd meteen rustig.