Zorgen om griep

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ellen30, Dec 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen30

Ellen30 Actief lid

Nov 7, 2008
    160
    0
    0
    Ik ben waarschijnlijk de zoveelste met dit bericht. Mijn zoontje is al 2 weken verkouden en sinds enkele dagen komt het eindelijk los. Hij hoest veel slijm op en als hij niest, loopt het uit zijn neus. Hij gaat sinds 3 weken naar kdv dus dan krijg je dat soort dingen. Maar nu heeft hij vanavond 38,4. Hij ligt nu lekker te slapen en ik heb hem een zetpil gegeven maar maak me toch druk over de mexicaanse griep. Ik geloof echt dat het een milde griep is en dat iedereen die gezond is dit kan uitzieken maar nu mijn zoontje ziek is maak je je daar toch druk om. Hij drinkt nog wel goed, laat wel wat staan (30cc) en lacht nog steeds maar slaapt wel veel.

Iemand die dit ook heeft (gehad)? Kan iemand mijn zorgen wat wegnemen?

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wij hadden dat voor 2 weken terug ook, jongens hadden beide 40 graden koorts en heel erg hoesten. Mijn man en ik zeiden ook al tegen elkaar van als de M-griep nou niet heerst dan maak je je niet zo snel zorgen. Wij hebben wel de huisarts gebeld, en ze hebben toen even naar de longen geluisterd. Alles was gelukkig goed.

Ik zeg altijd dat je bij twijfel even moet bellen, als is het om jezelf even gerust te stellen.

Op dit moment gaan er heel wat virusjes rond bij de kleintjes zei onze huisarts. En net wat je zegt je kleintje zit sinds kort op een kdv en daar pikken ze zoveel op.

Beterschap voor je zoontje.

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Hmm....Pax is natuurlijk wat jonger dan onze beeb. Maar ben vandaag toch ook even naar de dokter geweest. Onze dochter is ruim anderhalve week behoorlijk verkouden en zo nu en dan ook koortsig, kortademig en zit er slijm op de borst. Het RS virus heerst. De dokter heeft even geluistert naar haar longern, oren en keel gecheckt. Maar geen bijzonderheden geconstateerd. Geeft toch een rustig gevoel. En de verkoudheid moet vanzelf afnemen.

Misschien toch even naar dokter, kan geen kwaad met zo'n kleintje.

Share This Page