Simpele vraag. Ik ben 17 mei uitgerekend. Nou vroeg ik me af neem je dan voornamelijk kleding met korte mouwen of lange mouwen? kan natuurlijk ook een combinatie van beide. maar hoeveel dan met lange mouwen en hoeveel korte mouwen? Ik zat zelf te denken wat kleding maat 56 en wat kleding maat 62. maar dan kwam dus de mouwlengte om de hoek kijken.
Ik haal rompers korte&lange mouw shirts lange mouw Het word echt nog niet zo warm in mei 62 zou ik paar dingen korte mouw halen
Hoi! Ik ben 10 mei uitgerekend en heb zowel lange als korte mouw gehaald. Ik haal vooral niet te veel, net genoeg voor de eerste dagen. En verder krijgen we nu ook af en toe al wat. En daarna kan ik manlief, moeder of schoonmoeder altijd vragen wat bij te halen van wat nodig is Die vinden dat gelukkig allemaal alleen maar leuk!
Beide. Heb teveel gekocht en soms nog hihi Heb dus genoeg om evt door te verkopen. Tis voor een jongen geboren in mei. Hele pakket 56-68 beetje 50 en 62 Ben je ruim 6 maanden zoet mee...
Koop wat je leuk vind! Als het te koud is voor korte mouwen dan doe je er gewoon een romper met lange mouwen onder. En vice versa.
Ik heb ook beide. Heb ook leuke (soort shirt look) rompers gekocht met lange mouw voor onder een vestje dus gebruik het als truitje zelf. Maten vind ik ook moeilijk. Vriendin van me is pas bevallen en zei heeft nog veel in maatje 50 moeten bij halen. Kleine meid van 49cm heeft ze gekregen. Als je van "alle" maten iets hebt zal t heus wel goedkomen. Te groot kun je ook nog omslaan en te koud kun je een vestje/truitje overheen doen.
Was 25 mei uitgerekend, 5 mei bevallen. Had allemaal rompertjes met kort mouwtje ( makkelijk met aankleden) Romper lange mouw is handig als t dan een wikkelromper is. Verder alleen truitjes met lange mouw. Pas half juni voor t eerst iets met korte mouw aangehad.
Beide, maar meer omdat het in sommige jaren in mei opeens erg warm kan zijn... maar ook kans van niet. Wellicht gewoon lange mouw kopen, maar wel luchtige kledingstukken... en als het echt warm wordt even snel naar de winkel sprinten
... en over maatje 56... ik dacht ook dat maatje 56 groot genoeg zou zijn. Maar toen ik mijn dochtertje voor het eerst aankleedde, verzoop ze in maat 56... en het was een dame van 7,5 pond en 51 cm.... mijn moeder is vlak na de geboorte naar de Hema gegaan en heeft daar 3 setjes maatje 50 gehaald. Mijn dochter heeft het niet lang gedragen hoor, maar toch zeker 4 weken maatje 50
Wat grappig, mijn meisje is 17 mei geboren. In het begin lange mouw rompers en lange mouw truitjes. Het was toen niet echt warm. Korte mouw romper vond ik wel makkelijker aan te doen. Overslag rompers zijn erg handig. Mijn meisje was bijna 4 kilo en best lang heb een beetje 50 gebruikt en daarna 56. 62 pas evht later. Het ligt qua maat ook echt aan het merk. Ik had 1 truitje van maat 50 dat ik nog aan kon doen terwijl ze van ander merk al 62 nodig had.
Ons meisje is 29 april geboren. De eerste weken rompers zonder mouw met shirts met lange mouwen. Ze heeft trouwens tot zo'n 8 weken in maatje 50 gezeten. Ik had er zelf heel weinig van, dus moeders heeft even flink geshopt toen
Hier 17 mei uitgerekend. Heb nu voornamelijk rompertjes liggen met korte mouw. Kleding ga ik nu zoeken met lange mouw. En ik wil iets van een vestje ofzo hebben, als het koud is kan het dat aan, zodat hij/zij het niet koud krijgt. Overigens is het bij ons nooit koud binnen, maar kan me voorstellen dat wanneer je de hele dag ligt, het best fris kan zijn.
Ik denk dat ik je kleinste maat het beste met lange mouwen kunt doen. De meeste baby'tjes kunnen de eerste dagen nog niet echt goed op temperatuur blijven. Voor maat 62 zou ik helft om helft doen (als je een grote baby krijgt, kunnen ze heel snel aan).