Langzaam aan komt de babykamer af en ik heb dus alle kleertjes vast een plekje gegeven over een week of 2 gaat de oudste naar school en ga ik beginnen met wassen. In ieder geval nu is bijna alles wit heb maar enkele setjes in het roze of met roze echt te erg iedereen moet en zal nu weten dat ik een meid krijg geloof ik (excuses voor mijn hormonen) Ik ben nogal veeleisend op het gebied van kleertjes geloof ik Mijn eisen: Geen oren (eis van mijn man trouwens) Lichte kleuren echte babykleding zachte stoffen geen jurkjes/ rokjes geen glitters en dat soort frutsels geen leggings Knalkleuren zijn uit den boze Geen spijkerstof Ik heb al wel wat leuke dingen gezien van babyface en name it binnenkort maar even naar de stad waar ze verkooppunten hebben van beiden het is hier niet te krijgen en ik wil ook alles in mijn handen hebben en niet via internet kopen. Ik weet het ik ben te moeilijk.
Www.Nextdirect.com staan hele leuke kleertjes op, heb geen idee of ze dit ook in een echte winkel verkopen.... Het is in iedergeval altijd leuk om te kijken toch? Verder vind ik Dirkje en Feetje ook erg leuk. Zeker van Feetje had ik leuke baby-pakjes due erg zacht waren.
Hier in de buurt zijn weinig perken waar merken verkocht worden. Dus ik moet ervoor reizen geen probleem maar wel ik wel een idee hebben waar ik naar moet kijken noppies. Babyface en feetje erg leuk idd Hier had ik bij mijn zoon k dingen van. Hoe kan ik dat nu vergeten? Ik ga eens zoeken tips Nog altijd welkom.
Nextdirect.com heeft leuke babykleding. Is wel alleen via webshop te bestellen volgens mij. Op het forum al vaker over gelezen.