ik ben me nu na veel rondneuzen echt serieus aan het oriënteren op geboortekaartjes en sta toch te kijken van de prijzen. Was in de veronderstelling dat ik voor 3 a 4 euro per stuk al een heel mooi kaartje zou hebben. Maar kom er nu achter dat de kaartjes die ik mooi vind toch nog wel wat duurder zijn. Ik kom uit op ongeveer 550/600 euro voor 100 kaartjes (zonder postzegels). Dat is wat ik zelf kan berekenen via een website (nog geen offerte opgevraagd). Ik heb het dan over - dubbele kaart aan 2 zijdes gedrukt - letterpress - preeg aan voorzijde - geen standaard kaartje, ontwerp nodig, maar niet extreem bijzonder ontwerp - 1 kleur - incl envelop - hoogwaardig papier Klopt die prijs dan ongeveer of moet het ook goedkoper kunnen met ongeveer deze eisen? En wat was jij kwijt aan de geboortekaartjes?
Euh 1,32 euro per kaart! Maar goed dat is een standaard kaartje en onder de 100 kaarten. Boven de 100 is hij 1,20 euro. Kaartjes duurder dan 3 a 4 euro???? Zit er een gouden randje aan dan? Als je zelf een ontwerp wilt, kan ik me voorstellen dat het duurder is Enveloppen zijn hier gratis bij het kaartje. Mogelijk dat deze optie erbij zit. Vaak wel namelijk. Vind het bijzonder veel geld voor kaartjes eigenlijk. Bij de meesten verdwijnt hij toch verloop van tijd in de prullenbak Ik zou bij verschillende drukkerijen offertes vragen.
Letterpress is nu eenmaal duur, omdat ze die plaat speciaal voor jouw kaartje moeten maken en dat kost al een paar honderd euro, zeker als het 2 platen moeten zijn. Dus dat is een keuze. Laat letterpress weg en je bent direct veel goedkoper uit.
Oh dat is nog goedkoop voor letterpress! Wij waren voor enkelzijdig letterpress, bedrukt met 2 kleuren, ongeveer 450 euro kwijt. Dit was inclusief enveloppen en zelfgemaakte postzegels en voor 50 kaartjes. Het is mijn beroep dus ik wilde heel graag 'uitpakken' qua techniek. Omdat je ook een preeg wil is het zo prijzig, althans ik vind dus dat het heel erg meevalt maar ja ik weet hoeveel werk er bij komt kijken om de kaartjes te vervaardigen zoals jij wil.
Zoveel??? Ik krijg der een hartverzakking van. Maar ik ben helemaal niet van de kaartjes...tis dat mijn man zegt dat t moet en anders had ik nog geen kaartje verstuurd... Gooien ze na 2 weken toch de prullenbak in
Haha wij hebben 0€ uitgegeven eraan, vind het echt zonde van ons geld aangezien iedereen ze toch weggooit.
120 euro max. Sturen naar ongeveer 45 adressen een kaartje. Dit is dan alles inclusief (kaartje en versturen). Vind 500 euro echt heel erg veel. Maar vind dat sommige mensen ook idioot veel kaartjes versturen. Ik vind ons netwerk echt best groot en ja zijn wel beetje kritisch in wie we wat sturen maar snap soms niet dat mensen aan 100+adressen komen... maar ik zou vooral sturen naar wie je wil en iets kiezen waar je je goed bij voelt. Als je het kan betalen dan maar doen toch
385 volgens mij voor (dacht ik) 130 geboortekaartjes in letterpress, dus wel bijna 3 euro per kaartje. Enveloppen werden er ook bij bedrukt. Letterpress met 1 kleur. Bij volgend kindje wil ik geen letterpresskaartje meer en zal nu ook wel wat minder adressen zijn (had toen al mijn afdelingscollega's een kaart gestuurd) Wel echt heel veel complimenten voor mijn kaartje gehad, en was er ook megablij mee. Dus voor mij had de uitgave wel meerwaarde
Bij de oudste €83,- en de jongste €75,-. Simpele maar leuke kaartjes van kaartje2go. We hadden iets van 50/60 kaarten besteld.
€ 58,11 voor 70 kaartjes bij Vistaprint. Ontworpen door een vriend van ons en dat zelf geplaatst op één van de te bewerken standaard designs op de site. Ben er nog steeds trots op hoe leuk het eindresultaat was, al zeg ik het zelf
Letterpress is erg duur.. Ik heb er ook naar gekeken en kwam op een offerte uit op 450 euro voor 75 kaartjes. Ik vind het erg leuk om ze te versturen, maar het moet ook een beetje te behappen blijven. We hebben nu kaartjes laten ontwerpen (de proefdruk is al binnen en zo mooi!) en ik denk dat ik mijn zakelijke relaties een minder "uitgebreid" kaartje ga sturen (geen dubbel kaartje, enkelzijdig) om de kosten wat in toom te houden Let wel op: Postzegels zijn ook echt niet goedkoop! Die kosten komen er nog bij!
Bij de eerste ongeveer 175 euro voor ongeveer 60 kaartjes. Dat vond ik toen al best wel aan de prijs moet ik zeggen. Is nog zonder postzegels oid. Bij de tweede een stuk goedkoper, geloof 75 euro, maar toen een bevriende grafisch ontwerper het ontwerp laten maken, en laten drukken via internet.
Ruim 350 euro voor 75 kaartjes. Dat is dan een uniek en persoonlijk ontwerp van een illustrator die ik via instagram tegen kwam. Veel geld ja, maar wij zijn er echt blij mee en hebben veel leuke reacties gehad. Ruim een jaar later hing het kartje nogsteeds bij mensen in huis omdat ze m zo mooi vonden Vind het bedrag dat je noemt niet gek hoor voor letterpress. Voor handwerk betaal je gewoon meer dan voor standaard drukwerk. Een kast die met de hand voor je gemaakt word kost ook meer dan zo'n standaard ding van Ikea..
Ongeveer €190 voor 45 kaartjes ex de postzegels Er gingen dr ook een aantal naar het buitenland dus was wat duurder. €240 totaal gok ik zo?
Ik had ook echt hele mooie gevonden, maar dan zouden we ook 380 euro kwijt zijn voor 90 kaartjes....en dan nog postzegels erbij Na lang twijfelen hebben we toch voor goedkopere gekozen, de meeste mensen gooien ze toch weg bleek bij navragen We zijn nu aan de kaarten 200 kwijt, geen goudfolie en zelf aangepast naar onze wensen op website