Mutsy igo

Discussion in 'De babyuitzet' started by Prinsessa, Jun 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wij hebben nu al sinds mijn dochter geboren is de Mutsy Igo in gebruik en ik moet zeggen dat 'ie me toch een beetje tegenvalt. Ik vind het sturen best stroef gaan, en vooral met 1 hand moet je echt redelijk wat kracht geven om een bocht te maken. Ik kan me niet herinneren dat dat bij het testen in de winkel ook zo was :)

Hoe ervaren andere mama's met een Mutsy Igo dit? Tevreden? En geen last van stroef sturen?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Heb je al eens geprobeerd de voorwielen te smeren? Gewoon even eraf halen en goed smeren, helpt bij de meeste wagens erg goed!

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Dankjewel voor de tip! M'n vriend gaat het zo gelijk even doen :)

4. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Ik wil die wagen misschien aanschaffen. Is dit een vaker voorkomend probleem? Of juist tevreden over deze wagen? Wij willen gaan voor de Lite, ivm trappen (wonen 2 hoog in de stad)

5. frommel86

frommel86 Actief lid

Dec 16, 2011
    483
    0
    16
    Anders even contact opnemen met mutsy zij hebben zeer goede service! WIj hebben met een onze 4 rider de eerste keer ook pech gehad en toen zonder pardon een heel nieuw onderstel gekregen. De oude werd opgestuurd voor reparatie, kregen een leen onderstel mee en toen we de oude kwamen halen bleek het een nieuwe te zijn!

6. annabel10

annabel10 Actief lid

Dec 28, 2010
    474
    54
    28
    Hier geen last van. Erg tevreden, wij hebben de comfort.

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Hier een evo en geen last. Bij mij kun je wel de voorwielen 'vastzetten' misschien kan dat bij jouw wagen ook en ishet schuifje hiervan iets verschoven?

Share This Page