Ik ben vast aan het orienteren op buggies. Ik wil heel graag een buggy die ook aan de fiets kan, kan elke buggy dat? Mijn man is best moeilijk met die dingen, hij wil perse een mooie buggy en hij vindt de meeste buggies niet mooi. De mutsy spider dan weer wel, maar volgens mij past die nooit aan de fiets...
De buggy mag niet te zwaar zijn. Er zijn wel beugels voor buggy's met een gewicht van max 7 kg. Ik ben ook aan het zoeken. Zapp kan aan de fiets, geen ligstand. Spider is te zwaar x adventure vibe, geen idee titanium baby breeze, weet niet hoe zwaar die is maar ziet er wel super uit. Ik ga waarschijnlijk daarvoor. Er is al ergens een topic over welke je zou kunnen kiezen. succes
@guppie81 Zoek je een standaardbuggy, of zo'n driewieler-achtig ding. Bij de 'gewone' buggy's moet je alleen letten op het gewicht, de meeste kunnen gewoon op zo'n buggydrager
ik vind de Zapp ook een mooie buggy enigste nadeel blijf ik vinden dat ie niet in de ligstand kan heb van die slaapkids die ondertussen wel even willen dutten
haha dat vond ik ook het nadeel dat hij alleen rectop kon,... vandaar helemaal happy met die topmark inderdaad lekker licht.. leuke kleuren wij hebben de knal roze en kan in verschillende standen... ik vind het echt een aanrader en vind hem nog stevig ook..
de buggy moet wel in ligstand kunnen ben ik bang. Het zal ook voor op vakantie zijn, want de kinderwagen nemen we niet mee in het vliegtuig. Jammer dat de spider niet kan, die is wel mooi!
wat ik ergens heb gelezen maar dus niet zeker weet is dat hij aan de fiets kan maar alleen met een speciale drager (meer weet ik er niet van) je moet ook kijken naar welke buggydrager je neemt er zijn er twee te krijgen 1 tot 5 kilo en de buggy mee de luxe tot 7 kilo
sjeemig wat lastig dit zeg! Ik vind zap er cool uitzien, maar die kan niet plat. Ik moet al 20 minuten fietsen (minimaal) dus dan zit ze al 40 minuten. Ze is dan al een maand of 9 natuurlijk, maar ik vind toch eigenlijk dat ze ook moet kunnen liggen. Ik vind het aanbod bij prenatal iig niet echt super, sorry maar ik vind het wel een beetje (heel erg) belangrijk dat een buggy er ook leuk uitziet! Bij babydump hebben ze wat meer volgens mij, daar maar eens gaan kijken!
toevallig zijn wij vanmiddag wezen kijken en kwamen uit bij een koelstra simbs. lichtgewicht, kan helemaal plat en is extra breed qua ligoppervlak. ook een leuk model was de chicco liteway, maar die kon naar mijn smaak niet plat genoeg.
Daar heb ik ook een paar dagen terug naar gekeken. Helemaal goed dacht ik, rijdt ook prima! Ik vind die buggy's met plastic wieltjes echt helemaal niks... Maar ook deze kan dus niet op de fiets, helaas.