Wie is er bekend met de geboortekaartjes van Schattekus....graag hoor ik ervaringen. We gaan wrs. voor Angelique Lemmens kaartjes als deze voor ons in ons budget vallen ander kiezen we voor de kaartjes van Schattekus....ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Gisteren toevallig de geboortekaartjes besteld bij Geboortedorp.com, is ook Angelique Lemmens. 260 euro voor 80 kaartjes exclusief postzegels. Binnekort ontvang ik de proefdruk dus dan kan ik je meer vertellen. Ik vind de kaartjes erg mooi en kleurrijk vooral, ook leuk dat ze verstuurd worden in een bijpassend envelopje. Wij hebben gekozen voor de kaartjes Jens (jongen) en Yara (meisje).
Dankjewel! Wij gaan zaterdag naar Angelique toe om onze wensen te bespreken we willen een persoonlijk kaartje, hebj ij dat dan ook? Hoor iig. graag je ervaringen.
Wij hadden bij onze dochter ook kaartjes van Angelique Lemmens. We hadden hierdoor een heel speciaal kaartje. Ik wist precies wat ik wilde en zij gingen daarmee aan de slag. Hij is in het ziekenhuis foto`s komen maken.
Hier is ook een site waar je leuke originele geboortekaartjes kan vinden www.kidsgraphix.nl je kan hier kiezen uit een collectie originele kaartjes en het is ook mogelijk om ze naar je eigen wensen te laten maken
We hebben inmiddels gekozen voor kaartjes van Angelique Lemmens....ben heel benieuwd hoe ze gaan worden...
lieve mama s hier mag ik vragen of jullie nog een geb kaartje over hebben misschien geboortedorp angelique lemmens schattekus ik spaar ze ik hoop dat jullie mij willen helpen met deze o zo leuke hobby??? gr anja
o dat moet ik ook nog ff zeggen zeer de moeite waard om daar een kaartje te laten maken heb er veel al in mn verzameling en ze zijn echt heel mooi gewoon doen hoor !!!! super mooi gr anja
Hoi ducie, Als ik over heb stuur ik je er eentje toe goed? Hoor je gegevens wel even over de pb..... Ben heel benieuwd wat ze ervan gaan maken....kan niet wachten om de eerste ontwerpen te zien.
en de kaartjes van schattekus zijn ook helemaal geweldig hoor mooi met al die foto s erop is er nog niet zo lang net weer ff anders dan anders gr anja