Ik heb eens goed rondgekeken op internet en gewoon in de winkel,maar ik vind (persoonlijk)de kinderwagens van mutsy het mooiste en makkelijk in gebruik...teminste dat lijkt me zo...heeft iemand hier geen goede ervaring mee...zoja wat dan? Hoop graag op reacties... groetjes donna
Wij hebben een Mutsy 4rider single spoke. Als er bij ons een 2e komt, gaat deze wagen eruit en komt er een ander. Waarom? Ik vind het gewoon geen prettige wagen in het gebruik. Hij rijdt behoorlijk log, de voorwielen zwabberen bij vlagen, hij is erg breed. Opgeklapt in de auto neemt ie veel ruimte in (in onze audi a2). Het wandelwagengedeelte is ingewikkeld in het gebruik en ons meisje zit er niet echt goed in. Maar een ander kan natuurlijk heel andere ervaringen hebben! Hij is ons in ieder geval tegen gevallen. manytroubles
Kijk naar de resultaten van de Consumenten Bond. De Mutsy 4-rider is als beste getest... Ik heb de slider besteld, maar de kleine is er nog niet, dus ik kan jou ook weinig vertellen .
Ik heb de Mutsy Urban Rider. Ik ben echt heel blij met deze wagen. De kinderwagenbak is vrij klein en m'n dochter is na 4 maanden al in de wandelwagen gegaan. Ze was ook gewoon niet meer tevreden in de bak. In de wandelwagen kon prima, want deze kan helemaal plat en naar je toe. De uitbreidingsmogelijkheden zijn ook erg handig bij Mutsy. Ik heb het wipperonderstel. Echt ideaal. Ik heb geen gewone wipper meer, maar neem dit onderstel mee als we op visite of vakantie gaan. Ook gebruik ik 'm als ze 's avonds even voor de tv zit. Ik heb ook de dinner tray besteld. Dan is de wipper om te toveren tot kinderstoel, handig voor op vakantie. Ook de kleine wieltjes zijn erg makkelijk met boodschappen doen. De grote zijn daarentegen juist ideaal in bos of op strand. Wij zijn op vakantie in de Ardennen geweest, en hebben daar erg veel op iedere ondergrond gewandeld. Het lijkt me ook ideaal om straks als er een tweede is de duosit te kunnen gebruiken. Kortom een hele fijne wagen!
Wij hebben een Mutsy 4rider, vind hem heerlijk lopen. Dochtertje zit er goed in. Best wel een grote ruimte onder in de wagen voor boodschappen in te doen.
Hier de single spoke 4-rider en ik ben er erg tevreden mee. Tja, hij is niet echt compact, maar dat is dan het enige. Zwabberende voorwielen is een bekend probleem bij Mutsy, er is een hele serie waarbij het grootste deel zwabbert of is gaan zwabberen gemaakt. O.a. ons vorige onderstel. Gewoon teruggegaan naar de winkel en een nieuw onderstel gekregen, geen probleem en dat gaat prima. Vanaf een bepaalde datum (staat op het frame aan de onderkant) hebben ze dat probleem niet meer. Ik heb ook die wipstoelstangen, geweldig en heel stevig, ze kon er veel langer in dan bij de meeste wipstoeltjes die omvallen of waar ze gewoon uitgroeien.
superfijne wagen, de enige nadelen die ik kannoemen is de wat grote draaicirkel, we hebben de urban met meesturende achterwielen. misschien dat de meesturende voorwielen dat een stuk minder hebben. en als je hem inklapt is hij niet echt kompakt te noemen. maar daar tegenover staan weer veel voordelen, het fijne sturen, de bugginzet die je ook naar je toe kan zetten en ook in vele standen gezet kan worden. dat vonden wij echt een gigavoordeel, kan de kleine nog lekker naar je kijken en je kan je kleintje goed in de gaten houden. wij hebben er veel plezier van! joyce
Hier heb ik dus de aparte voorwieltjes voor gekocht. Echt super! Dit werkt in de stad erg goed en zijn niet duur. 20 euro geloof ik.
Hier de Mutsy 4-rider singel spook. Zeer tevreden, meer kan ik er niet van zeggen. Wij zijn erg blij met deze (toch wel prijzige) aankoop!
wij hebben ook de single spoke goede wagen. is samen met de buggaboo de compactste wagen om in tevouwen . hebben we in de winkel getest dus weet niet wat mannytroubles dan voor wagen wil . 1 tip pak de katoenen bekleding of de gladde v cargo want wij hebben de team bekleding en die gaat pluizen en heb er meer mensen over gehoord. ik heb wel nieuwe bekleding gehad v mutsy maar zou denk als ik nog moest kiezen voor de cargo bekleding gaan . de urban uitvoering is wel groot met inklappen de single spoke niet gr gerda
Onze buren hebben een mutsy en die kunnen dus niet door de kassa's bij de supermarkt omdat deze te breed is. Verder vind ik het bij veel mutsy's lijken alsof de bak aan de achterkant verzakt is. Net of de duwstang met bak richting de wielen zakt, maar niet zover dat het kindje er ook door gaat schuiven maar dat viel me gewoon op. Mijn vriendin heeft er ook 1 en die is er zeer tevreden mee. Ze heeft wel al verschillende lekker banden gehad, maar dat kan natuurlijk bij alle types met luchtbanden. Als ik jou was zou ik gewoon wat proefrondjes gaan rijden in de winkel en ff kijken of i in je auto past. Klein opvouwen is handig, maar als je een hele grote auto hebt natuurlijk niet echt nodig. Zo moet je toch kijken of i voor jou handig is en naar je smaak.
Prima wagen, ik heb geen klagen. Hij is wat breed inderdaad maar ik vind hem erg prettig rijden. Hij is met 1 hand te besturen en de draaicirkel vind ik echt niet groot. Ik heb de one spoke en af en toe blokkeren de wielen een beetje. Dat is voor mij het enige minpunt. Maar dan even bijsturen en je gaat weer verder. Ik heb heel wat wagens getest op zo´n testbaan bij de prenatal in amsterdam zo. Deze wagen schudde toch het minst op ruwe ondergrond en dat vond ik erg belangrijk. Ik heb geen last van een scheef hangende bak zoals je mensen ook wel eens hoort zeggen. Ik krijg overigens vaak te horen van mensen wat een mooie wagen ik heb. Ook de kleuren van Mutsy zijn erg mooi. En ik heb ook gehoord dat als je er een probleem mee hebt de service van Mutsy ook erg goed is. Maar ja het blijft moeilijk kiezen zo´n wagen. Mijn advies, ga met elke wagen rijden op zo´n testbaan. Succes!
Ik heb zelf sinds een week mijn nieuwe Mutsy 4 rider single light spoke, in de kleur active coffee in de slaapkamer staan, met schuimbanden. Erg kleine draaicirkel, degelijk maar voor zijn robuuste uiterlijk toch nog licht in gewicht, en erg makkelijk in gebruik; Makkelijk in en uitklappen, makkelijk wisselen van de zitjes enzovoorts. Nee, tot nu toe nog geen klagen (y)
Als de wagen door lijkt te zakken..dan moet je het kindje van je gaan dragen (is ons toen gezegd). Naar je toe kan voor een bepaalde periode, daarna klopt de gewichtverdeling niet meer. Wij hebben inderdaad de Cargo bekleding, deze blijft mooi maar is wel erg glad. Nog nooit een lekke band gehad. Alleen bij de Appie Hein kom ik niet door een kassa maar gelukkig doen we daar nooit boodschappen Alle andere supermarkten heb ik hier nog geen probleem gehad. Nadeel: Voor het vervoer moet altijd het zitgedeelte los van het frame (of is dat bij elke wagen zo?).
Hier ook de 4 rider single spoke. Op zich best een fijne wagen zij het dat wij ook last hadden/hebben van de zwabberende wielen. Wagen is hiervoor wel een keer teruggeweest en toen zijn de wielen vervangen. In het begin ging het toen wel goed maar nu zwabberen ze toch soms weer. Verder kraakt het frame wat misschien dat ik toch binnenkort nog maar even terugga. Verder tevreden over de draaicirkel en wendbaarheid, is met 1 hand te besturen. De gladde cargo bekleding vindt ik ook het fijnst (heb voor de MC de team bekleding en die gaat inderdaad pluizen) Met inklappen heb ik niet zoveel ervaring wij hebben nl een bus en de wagen staat er nl altijd zo in zonder dat ie ingeklapt hoeft te worden. Nadeel van de wandelwagenstand vindt ik dat die 2 iritante haken dan boven je boodschappenmandje zitten, snap nog niet waar die voor dienen
Die zijn er volgens mij voor, als je de wagen andersom gebruikt (dan zet je het zitje andersom op de wagen )
Maar wat is dan precies de functie van die in-de-weg-zittende haken? Misschien moet ik maar eens terug gaan met mijn wagen, want volgens mij klopt er van alles niet aan.... Heb dit al vaker gedacht, maar was dan "te lui". Inmiddels heb ik 'm ook al een jaar in mijn bezit. Manytroubles
die haken vraag ik me ook af. zwabberende wielen krijgje als de banden tehard zijn hebben wij ook gehad laat ze wat leeg lopen en is over. en dat kraken hadden wij ook moet je wat vet tussen het vouw mechanische boven de voorwielen doen toen was het bij ons over gr gerda
Wij hebben de Mutsaerts Transformer, zelfde als de Mutsy. Hele fijne wagen. Dat viel mij in de winkel dus vies tegen. Het zitgedeelte van de 'buggy' was veel te kort. Jarissa zat echt voor geen meter en gleed er zo vanaf. Vond ik erg jammer want ik vind het hele mooie fijne wagens. Hier toch voor een andere duowagen gekozen.
Dat is alleen als je de zit naar je toe hebt. Als de zit van je af er op zit, kun je hem laten zitten. Dan hoef je na het inklappen alleen nog de voorbeugel (of hoe noem je dat ding) om te klappen en dan is ie plat.