Wij hebben de 4 rider single spoke. Ik heb er een duoseat bij voor straks, een shopping basket (extra boodschappenmand), reiswieg en enkele zitting. Ik heb al veel verschillende (tweedehands) wagens gehad. Uiteindelijk wou ik een keer een nieuwe en dit is de beste wagen die ik heb gehad. Ik heb de cargo bekleding, makkelijk afneembaar en ik vind hem ook gewoon mooi. De wagen is erg wendbaar en je kunt er veel dingen voor bijkopen. Ik vind hem niet zo groot als je hem inklapt trouwens, vergeleken met de andere wagens die ik heb gehad.
mustaerts is niet het zelfde als mutsy het is een goedkopere uitvoering ervan maar is als ie inklapt veel groter dat de single spoke v mutsy gr gerda
ik heb een mutsy urban rider, hij is al wel een paar jaartjes oud, maar je kan ze volgens mij nog wel kopen. deze heeft een zwenksysteem in het midden, dus geen last van zwabberende voorwielen. ben er super tevreden over. hij is wel vrij zwaar om in en uit de auto te tillen en vrij groot als ie ingeklapt is. liefs doris
Wij hebben hier ook een Mutsy,de urban rider,Bevalt me echt prima,enig nadeel is dat er geen groot mandje zit aan de onderkant,maar voor de rest
Je kunt een mandje bijkopen. Ik heb nu een grote mand. Kost wel 50 euro ofzo, maar ik heb er veel gemak van. http://www.mutsy.nl/products/urban_rider/accessories En dan shopping basket aanklikken.
overal waar ze de wagen verkopen hebben ze het boekje met de spullen en kunnen ze het dus bestellen....
die mand kun je alleen bevestigen als je zonder kap rijd dat vind ik wel een nadeel . hij kost 39.95 gr gerda
Ik heb de wagen altijd naar me toe en dan kan ik op het plankje een grote boodschappentas kwijt. Ik kan zo zowat m'n weekboodschappen met de wagen mee nemen. Ik vond de shopping basket nog tegenvallen qua ruimte.
Vind je? Ik gebruik de shopping basket ook met kap hoor, dat kan gewoon. Je kunt alleen het zitje niet naar je toe plaatsen als de shopping basket eraan zit. Heb nog even op de factuur van Prenatal gekeken, maar heb er inderdaad 39,95 voor betaald, geen 50. De 50 was voor de luiertas, daar was ik mee in de war.