Op marktplaats zie ik vaak het merk Bakkaboe voorbij komen en ik vindt het erg leuke kleding maar ik kan op internet geen webshop vinden waar dit te koop is. Ik heb al wat gezocht via google en kom alleen maar winkels tegen in het Oosten of zuiden van het land maar niet in de buurt van Amsterdam. Weet iemand waar ik kleding van Bakkaboe online kan kopen?
Ik lees altijd alleen maar winkels die ik niet ken. Goed balen, want ik vind het ook altijd leuke kleding.
Sengers en Jola hier in Brabant (vallen allen onder Persival, ff googlen op hun site vind je de verkoopadressen)
Tja, ik haal het bij Hier Mode, maar die zit ook niet in de buurt van Amsterdam, sorry. Vind 't ook echt een superleuk merk maar ben het ook nog niet online tegengekomen.
inderdaad via de tip van Sandraske vind je het wel waar je het kunt kopen. Online wordt het volgens mij niet verkocht. Kijk op mp ook goed uit met de prijzen, want het is wel een leuk merk, maar nieuw niet echt duur!
Van de Ven hier in Roosendaal verkoopt het. Er zit ook een Van de Ven in Bladel, wel een beetje bij jou in de buurt dus, die zullen het ook wel hebben.
oh en zomermode voor meisjes is zó leuk dit jaar !! Moest me écht nog even inhouden, ik durf nooit zo goed op maten te gokken, maar de jurkjes... echt super Jammer dat de zomerfolder nog niet online staat op de persival site...
ja idd, bij de Brouwersmode. Zit o.a. in Woerden. Check de link: Brouwer's Mode --- betaalbare mode voor het hele gezin, herenkleding, dameskleding, kinder- en babybleding van de merken Persival, D-zine, Akmoworks, Akmo, Unlocked, Bakkaboe, Just Small, just-small justsmall kindermode kleding voor kinderen kinderkl
Gaan we dan nu gewoon ontdekken dat het oosten (en rest van nederland) iets heeft dat Amsterdam niet heeft?!?!?!?
In Gelderland in de Tuunte winkels. En deze ken ik van online. Valt onder persival. Hier vind je alle winkels waar het te koop is. Persival | Baby- en kinderkleding