Hoi, Ik ben op zoek naar een gekleurde zonnekap voor de maxi cosie autostoel groep 0. We hebben nu zo'n saaie zwarte en die wil ik graag vervangen door een mooie gekleurd kapje evt met design. Weet iemand waar deze te bestellen zijn ? En heeft iemand ervaring met deze kappen ??
Haha geld over of last van vreselijke nesteldrang dat ineens alles vervangen moet worden? In ieder geval succes
ik heb er een via Ebay besteld wel uit de UK maar hij is netjes aangekomen en past perfect . als je wil stuur ik je wel de link van de verkoopster ik heb totaal incl verzendkosten 20 euro betaald je kan ze ook via Color Caps of het stofnestje bestellen maar dan ben je wel n hoop geld kwijt http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=184725&stc=1&d=1316616426 dit is de mijne ben er helemaal trots op
gaat dit ook bij de cabriofix nieuw model? Want daar zit de zonnekap vast in de achterkant... volgens mij zat hij bij eerdere modellen los, dan lijkt het me makkelijker
Ik weet niet of het wat is voor je maar misschien heb je er wat aan Pasito a Pasito accessoire 675748 - Blauw - Coccinelle
even een tipje, heb ik ook gedaan namelijk; weet niet hoe handig je bent maar ik heb de zwarte zonnekap gewoon gepimpt met van die gehaakte beestjes die ze bij de Xenos verkopen! die kan je er zo opnaaien en als je aan de binnenkant dezelfde doet als aan de buitenkant, zie je geen naaisteekjes! (of hoe je dat noemt??) lijkt heel leuk en kun je hem persoonlijk maken!