Vinden jullie deze pakjes unisex, dus het kan voor een jongen en een meisje? Of is er 1 of beiden toch meer voor een jongen of een meisje? Ben benieuwd naar jullie reacties, bedankt alvast! Mochten ze niet goed te zien zijn... ze staan op vd.nl onder newborn kleding
Ik vind rechts uni, maar die donkere wat meer voor jongens.. Bij mij is unisex beetje beige/wit/creme kleuren. Er kan best een blauw lijntje of rood of andere kleur door zitten, maar vind die linkse best jongensachtig!
Ik vind unisex al gauw voor een jongen. Ik had meerdere unisex gekocht. Maar toen ik eenmaal wist dat het een meisje wordt, vond ik ze geen van allen nog leuk. Ik zou als ik het neit zou weten achteraf denk ik 1 setje voor jongen en 1 setje voor meisjes gekocht hebben, 2 neutrale en daarna gelijk op shop. (althans manlief dan of internet)
Ik herken wel wat babke zegt. Ik had relatief veel unisex kleertjes. Wij wisten pas laat in de zwangerschap dat we een dochter kregen en daarvoor had ik het meeste al gekocht. Sommige daarvan vond ik uiteindelijk toch een stuk minder leuk om mijn dochter aan te trekken. De unisex pakjes met meerdere kleurtjes erin bleef ik leuk vinden (ik had er bijv. een paar van die serie van prenatal met die gekleurde beestjes - egeltje, vogeltje, lieveheersbeestje), maar zoiets als jouw rechter foto zou ik uiteindelijk toch niet zo leuk vinden voor een meisje. (En die linker al helemaal niet.) Voor een jongen zijn die unisex pakjes wel leuk. Ik zou me dus bij een twijfel geval afvragen of ik dat pakje echt leuk vind voor een meisje.
Die rechter is wel unisex. Die linker is gewoon ongezellig en geen leuke kleur voor een pasgeboren baby.
Ik heb de eerste kleertjes sowieso graag een beetje neutraal. Vind jongenskleertjes eigenlijk niet leuk, en al dat roze met rouches en bloemetjes is ook niet echt aan mij besteed. Ik heb dus allerlei wit/beige/grijze pakjes. Maar ook een antraciet pakje, wat heel mooi is. Ik denk dat je met een mutsje en slofjes erbij ook al het verschil kan maken. Zo'n rechttoe-rechtaan mutsje vind ik voor beiden geschikt, maar deze (http://www.madeliefke.nl/winkel/1225-2078-large/madelotte-gehaakt-babymutsje.jpg) bijv weer alleen voor meisjes.
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind creme/ beige/ wit enz. ook meer unisex hoor. Maar dacht zal eens kijken of er ook iets is met meer kleur. Ik vond die blauwe zelf ook meer voor een jongen en die rechter nog een twijfelgeval, maar was gewoon even benieuwd hoe anderen er over dachten