Mutsy kinderwagens aangeboden!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Angellove90, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Afgelopen week zijn we totaal verliefd geworden op de special Nautic edition van Joolz, en hebben deze ook gekocht. We hebben deze wagen gekocht, omdat we hem zó mooi vonden, dus niet omdat onze Mutsy niet bevalt. Maar om de kosten te compenseren willen we onze Mutsy kinderwagens aanbieden.

Tijdens mijn zwangerschap hebben we de Mutsy Urban Rider met de Joey Silver, buggy inzet en Mutsy babyautostoel aangeschaft. Deze wagen is echt ideaal om lekker mee te wandelen in het bos, op het strand of in de duinen. Dus na 3 maanden hebben we er nog de Mutsy 4 Rider Single Spoke Next bijgekocht om makkelijker wendbaar te zijn als we gingen shoppen.

Dus het zijn eigenlijk 2 complete kinderwagens die we nu "over" hebben. Ik zal even een opsomming maken wat er allemaal bij zit en wat het eigenlijk waard is:

- Reiswieg Joey Silver €157,50
    - Buggy inzet zwart+ voetenzak €117,=
    - Onderstel Urban Rider (leren handvaten) €325,80
    - Onderstel Single Spoke Next (leren hv) €325,80
    - Safe 2 Go Team Brown €101,15
    - JJ Cole Bundleme Urban Infant voetenzak €60,=
    - Mutsy boodschappenmand €37,95
    - Frame om van buggyinzet wipper te maken €39,=
    - Extra voetenzak Team groentint €49,=
    - Regenhoes reiswieg €10,=
    - Regenhoes buggy €10,=
    - Muskietennet universeel Prenatal €8,=
    - Parasol universeel €10,=
    €1251,50

Het lijkt ons meer dan redelijk om €500,= te vragen voor deze complete set. Omdat we 2 onderstellen hebben, zijn deze afwisselend gebruikt, dus in zéér goede staat. Ook de reiswieg en babyinzet zijn nu ieder nog maar 4 maanden gebruikt, dus ook nog praktisch nieuw.

Foto's gaan we aankomende week maken, dan gaan we ook een advertentie op mp zetten. Zodra we die hebben, zal ik die hier ook op zetten! Maar voor vragen pb me gerust!

2. amsterdamse

26 apr 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. zohra

zohra Niet meer actief

kan TS zelf niet uppen ofzo...................

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Zou je de boodschappenmand los willen verkopen? (dit is die extra boodschappenmand toch) en evt. de regelhoezen als die echt voor de Mutsy is (dus niet universeel)

5. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    niet om het een of ander hoor, maar waarom koop je in godsnaam tijdens je zwangerschap een kinderwagen, en vlak daarna nog eentje?
    en waarom nu dus weer een?
    je kindje is 8 maanden, zo lang zit die niet meer in de kinderwagen,
    vind dit best zonde.

gat in je hand misschien...?

6. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mag ik misschien voor mezelf beslissen of ik wel/geen nieuwe kinderwagen aanschaf zonder dat hier te overleggen? De wagen met grote luchtbanden is niet handig in winkels, dus daarom hebben we er een onderstel bijgekocht met zwenkwielen op lucht. En wij hebben besloten dat we haar liever lang in de kinderwagen willen i.p.v. een buggy. En trouwens, ik ga niet verder verdedigen waarom ik een nieuwe wagen gekocht heb!

7. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Judith: we verkopen de boodschappenmand en regenhoezen niet los, omdat we nu juist graag alles als een complete set willen verkopen. En ik denk dat de boodschappenmand en regenhoezen wel belangrijk zijn, want die zijn toch redelijk prijzig om weer opnieuw aan te schaffen. Sorry!

8. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
  9. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731